Inlägg från: Anonym (Älskarinnan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Älskarinnan)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Anonym (TF) skrev 2020-10-23 22:37:40 följande:
    Det var mer ett konstaterande till alla som skrivit frågor till dig som du inte vill svara på. (ditt inlägg avslutades med "frågor på det?".)
    Jag har inga frågor till dig. Kan på min höjd sträcka mig till att tycka lite synd om dig kanske, men något intressant att fråga om finns det inte :)
    Men snälla människa, varför skriver du ens?

Jag har besvarat många frågor, de flesta frågor som ställs har jag redan besvarat. Ofta mer än en gång.

Du behöver inte tycka synd om mig, jag har det kalasbra!
  • Anonym (Älskarinnan)
    complicit skrev 2020-10-23 22:59:44 följande:
    Så DU kan veta att din man var trogen, men ingen annan kan veta att deras män är trogna?

De kanske har samma orsak som du att veta?

Du gör dig bara löjlig om du tror att du hade 100% koll på din man men att ingen annan kvinna kan vara lika säkra som du.
    Eftersom jag inte kommer gå in i detaljer angående mina egna erfarenheter så, ok då.
    De som har den erfarenhet som jag har kan troligen känna sig säkra på sin man.

Gemene kvinna kan det dock inte. Du anar inte hur lätt det är att förföra en man!
  • Anonym (Älskarinnan)
    complicit skrev 2020-10-24 11:35:54 följande:
    Varför tror du att du skulle kunna identifieras av att berätta hur du vet att din man aldrig var otrogen? Om han inte var totalförlamad eller inlåst i din källare så kan du inte veta. Jag gissar att ni inte satt ihop och att både du och han befann er på olika platser många gånger i ert förhållande. Därför är det totalt omöjligt för dig att veta, om du inte höll koll på honom varje sekund.
    För att jag vet att flera vänner är medlemmar här på Familjeliv. Bland annat min sonhustru.
  • Anonym (Älskarinnan)
    complicit skrev 2020-10-24 12:13:33 följande:
    Vad skulle vara problemet om hon kunde identifiera dig då? Du varken skäms eller tycker du gör fel.

Dessutom, varför är det en så omöjlig tanke för dig att din man också kan ha varit otrogen? varför känns den så orimlig när du inte tycker otrohet är fel? Vad spelar det då för roll om din man var trogen eller ej? Du bryr dig väl ändå inte?
    Vet dina vänner och bekanta allt om dig, allt vad du gör och alla dina värderingar?

Jag har inte påstått att otrohet skulle vara rätt!
    Jag är inte otrogen mot någon och har aldrig varit, jag bryter inte löften som jag ger.

Att andra bryter sina löften får stå för dem.
  • Anonym (Älskarinnan)
    molly50 skrev 2020-10-24 12:37:32 följande:
    Men vissa frågor vägrar du svara på.
    Skriv inte "frågor på det" om du inte är beredd att svara på alla frågor. 
    Vilka "vissa" frågor menar du specifikt?
  • Anonym (Älskarinnan)
    molly50 skrev 2020-10-24 13:02:03 följande:
    Orkar inte leta igenom hela tråden. Men det har varit frågor som t ex hur du träffar dessa män.
    Frågor som inte rör dig som person.
    Jag har svarat att jag träffar dem lite här och var, att jag inte söker dem på nätet.
    Det går inte alltid till på samma sätt.
  • Anonym (Älskarinnan)
    molly50 skrev 2020-10-24 13:09:56 följande:
    Då har jag missat det,i så fall.
    Ja, det måste du gjort.
    Nu vet du iallafall svaret.
  • Anonym (Älskarinnan)
    complicit skrev 2020-10-24 15:25:28 följande:
    Ja de vet mina värderingar och att jag aldrig skulle göra någon illa med flit. Jag skäms inte för något jag gör så jag har inga problem att berätta om mig själv, mina tankar och mina handlingar.

Eftersom du inte vill berätta så borde det ju innebära att du skäms?

Om det får dig att sova gott om natten så antar jag att du kommer fortsätta lägga allt på mannen. Han bryter löften men du gör, oavsett om du lovat någon eller ej, också personer illa med ditt handlande.
    Nja, nej jag skulle inte påstå att jag skäms. Men detta är en privat del av mig som inte angår andra.
    Jag berättar inte allt i övrigt heller. T ex vet inte många vilket parti jag röstar på. Jag berättar inte om sjukdomar som inte är uppenbara om jag skulle vara sjukskriven.

Jag är mån om mitt privatliv.

Ja, du har rätt att jag sover gott om nätterna, mitt samvete är rent. Jag har inte ljugit eller bedragit någon. Det ansvaret ligger inte på mig.

Inte alla fruar får heller vetskap om äventyren jag är på med deras äkta män.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (h) skrev 2020-10-24 16:42:28 följande:
    Fast du är rent elak, det är varken ts eller jag såvitt jag sett.
    Du löjliggör dig över svårt handikappade människor i ett försök att trycka till en person vars beteende du föraktar.

Du löjliggör dig också över en avliden människa, oavsett hans dödsorsak eller eventuella handikapp som ingen utom ts har en aning om ifall de ens existerade.

Det blir dessvärre svårt att skicka PM då vi båda är anonyma.
    Jag hade gärna skrivit med dig privat men kommer inte röja vem jag är.
    Vill du så gör det, så skriver jag.

Hur orkar du förresten svara på alla dumheter som den där människan "alma" skriver?
    Det slutade jag med för rätt många inlägg sedan, fast hon förstår inte att hennes provokationer rinner av mig som vatten på en gås. 

Faktiskt är hon rätt underhållande i sin fanatism.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (h) skrev 2020-10-24 16:59:47 följande:
    Hur kan du sitta här och raljera över en död man till hans änka?

Hur fan är du funtad?
    Stunta i henne bara.
    Hon är bara här för att provocera.

Hon har inte ens förstått att det inte spelar någon som helst roll vad hon skriver till mig, hon kommer inte få svar ändå.
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!