Inlägg från: Anonym (Älskarinnan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Älskarinnan)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Cavill skrev 2020-10-22 21:20:43 följande:
    Svara på frågan bara. Var träffar du dessa upptagna män? 
    Förstår du inte skriven text?
    Eller tror du att du står över alla andra och kan kräva svar?
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Självbedrägeri javisst) skrev 2020-10-22 21:23:25 följande:
    Som sagt, du verkar vara hyfsat självupptagen.

Du borde egentligen tacka alla som gör inlägg i tråden, du får ju den uppmärksamhet du törstar efter. Att du då istället hånar folk för det lirar ju med min uppfattning om att du egentligen har en ganska dålig självbild.
    Tack för amatördiagnosen som jag tydligt bett om att få slippa. 

Vem som hånar vem kan man ju diskutera.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Sorgligt) skrev 2020-10-22 22:51:13 följande:
    Det fattade vi andra ganska snabbt. Men man vill ju hålla tråden levande. Död
    Men sluta skriva då!
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (alma) skrev 2020-10-23 17:08:21 följande:
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-23 17:03:57 följande:
    Tack för amatördiagnosen som jag tydligt bett om att få slippa. 

Vem som hånar vem kan man ju diskutera.
    Du kanske ska be att få tråden raderad om du nu har så svårt med att svara på frågor och med att acceptera vad andra tycker om dig!!

Jag svarar på frågor från personer som inte gör allt för att trycka till mig.
    Utöver det så har jag svarat på väldigt många frågor redan.

Vad andra tycker om mig? Ingen av er vet vem jag är så ni kan faktiskt inte tycka ett endaste litet dugg om mig.
    Att ogilla det jag gör är en sak, men att tycka något om mig som person?
    Nej, jag kanske är din kollega som du fikar med varje fredag... som du inte har en aning om ligger med din man. 
    Vem vet?

Du kanske har något att bidra med utöver att du tycker att jag ska be att få min tråd raderad? Vilket inte kommer ske.
  • Anonym (Älskarinnan)
    molly50 skrev 2020-10-23 17:12:50 följande:
    Varför avslutar du din ts med att skriva "frågor på det" om du inte tänker svara på frågor?
    Snälla du, du har medverkat i tråden länge och du vet mycket väl att jag har svarat på många frågor.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (alma) skrev 2020-10-23 18:02:32 följande:
    Tror det var många som låg med din man. Kanske dina kollegor som du fikade med på valfri veckodag. 
    Haha, ok!
    Så uttalar sig bitterheten personifierad.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (alma) skrev 2020-10-23 18:17:57 följande:
    Vad är skillnaden när jag säger så och när du gör det? Varför skulle jag vara bitter och du inte, menar du? 
    Skillnaden är följande:

"Jag kanske är din kollega som du fikar med varje fredag... som du inte har en aning om ligger med din man. 

jämfört med:

Tror det var många som låg med din man. Kanske dina kollegor som du fikade med på valfri veckodag. 

-----------

Så, vad är det som får dig att tro det du skriver?
    Jag har inte skrivit något som helst om den man jag har mina barn med. Ingenting.
    Så förklara varför du TROR det du säger.

Jag är väldigt nyfiken på svaret.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Självbedrägeri javisst) skrev 2020-10-23 18:25:24 följande:
    Vilken diagnos? Man kan ha dålig självbild utan att ha någon diagnos. Ditt dåliga självförtroende och förakt för kvinnor (alltså också dig själv) samt hävdelsebehov lyser igenom, det är ingen diagnos, det är att konstatera det uppenbara. Om du väljer att tolka det som hån så är det upp till dig.
    Mitt självförtroende är på topp! Om du bara visste. Solig

Resten av babblandet lämnar jag därhän. 
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (alma) skrev 2020-10-23 18:51:08 följande:
    Du tror ju också att någon (som kanske är du och som kanske dessutom är min kollega (det är du inte)) ligger med min man, det är ju vad det du skriver betyder. Då tror jag i min tur att många låg med din man, kanske var några av dem dina kollegor som du fikade med men som du inte hade en aning om låg med din man. 

Varför skulle just din man och du vara undantagna otrohet som enligt dig är omöjlig att veta om man blir utsatt för (med mindre än att det uppdagas genom att mannen vill lämna sitt förhållande för din skull)?
    Nej, det tror jag inte. Jag skrev kanske.

Om du har problem med läsförståelse så berätta det så kan jag vara lite mer tydlig när jag förklarar.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (alma) skrev 2020-10-23 19:12:35 följande:
    Ordet kanske i din text handlar om om du är min kollega eller inte. Fortsättningen av meningen handlar om att du ligger med min man och att jag inte har en aning om det.

Om du har problem med att skriva rätt så berätta gärna det så att det går att visa vederbörlig hänsyn till dina svårigheter. 

Din man låg kanske med många andra kvinnor vid sidan av. Några av dem var kanske dina kollegor, eller bara vanliga prostituerade.
    Vad ord i min text betyder får du nog fråga mig om. 
    Dina antaganden ger jag inte ett vitten för.

Att sitta och spela översittare gör dig inte smart om du trodde det, det visar mer av en eventuell dumhet. (Eventuell skriver jag ifall du lider av någon diagnos.)
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!