Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!
Jo,det gör du. Men dy verkar inte inse det själv.
Jo,det gör du. Men dy verkar inte inse det själv.
De lämnar med största sannolikhet inte sina familjer utan de blir utkastade när frun får vetskap om vilka svinhögar de gift sig med. Då går dem till den som är lättast att få till det med så de har nånstans att bo och nån att sätta på tills de hittar en ny kärlek.
Så nu ska vi se... du ligger med otrogna svin, som TROTS ert upplägg på kravlöst sex väljer att lämna sina familjer för dig...
Du behagar alltså idioter?
Alltså, jag vet inte.
Hade jag varit en sån patetisk ursäkt till människa som gick igång på andras smärta så hade jag väl gjort som du ts. Startat en tråd på fl. För jag förmodar att det inte finns någon irl att prata om det här med?
Jag tänker inte spekulera i om detta är en trolltråd eller inte, finns tusentals kvinnor som resonerar och beter såhär oavsett.
Stor i orden, liten på jorden. Karma hinner ifatt alla. Det lutar jag mig mot.
Jag vet inte om någon håller med mig men går inte den här tråden lite runt och runt? Samma frågor, samma svar...
Nu ska jag glädja er lite.
Jag har avslutat äventyret för den här gången. Frun hade fått information från en av mannens kollegors fru... så nu vet ju iallafall mannen vem som inte ska få insyn i hans små affärer i framtiden.
Jag vill inte ha en massa darma så jag sa tack och hej, har varit med honom hela helgen men det var avslutet.
Så nu har jag ingen älskare för tillfället... men det kommer nya. Det gör det alltid.