Inlägg från: Anonym (Älskarinnan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Älskarinnan)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

molly50 skrev 2020-10-12 20:02:56 följande:

Jo,det gör du. Men dy verkar inte inse det själv.

Dumheter.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Sorgligt) skrev 2020-10-13 10:53:57 följande:
    Jasså, nu är det tre stycken. Innan var det bara en. 
    Ja, det är tre. Om jag inte skrivit det förut så är det för att inte berätta för mycket. Men nog tror jag att jag skrivit det allt, har dock inte tid att söka igenom alla kommentarer nu.

Tre är det iallafall.
  • Anonym (Älskarinnan)
    smulpaj01 skrev 2020-10-13 11:44:24 följande:

De lämnar med största sannolikhet inte sina familjer utan de blir utkastade när frun får vetskap om vilka svinhögar de gift sig med. Då går dem till den som är lättast att få till det med så de har nånstans att bo och nån att sätta på tills de hittar en ny kärlek.

Det förstår jag att du hoppas.

Tyvärr måste jag göra dig besviken.
  • Anonym (Älskarinnan)
    complicit skrev 2020-10-13 11:35:06 följande:

Så nu ska vi se... du ligger med otrogna svin, som TROTS ert upplägg på kravlöst sex väljer att lämna sina familjer för dig...

Du behagar alltså idioter?

Idioter skulle jag inte kalla dem, men visst särskilt smart var det förstås inte. Och någon fortsättning blev det inte.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Cavill skrev 2020-10-13 12:01:17 följande:

Alltså, jag vet inte.

Hade jag varit en sån patetisk ursäkt till människa som gick igång på andras smärta så hade jag väl gjort som du ts. Startat en tråd på fl. För jag förmodar att det inte finns någon irl att prata om det här med?

Jag tänker inte spekulera i om detta är en trolltråd eller inte, finns tusentals kvinnor som resonerar och beter såhär oavsett. 

Stor i orden, liten på jorden. Karma hinner ifatt alla. Det lutar jag mig mot. 

Karma existerar inte.

Det är bara en förhoppning som svaga individer tar till.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Loo) skrev 2020-10-13 14:03:55 följande:

Jag vet inte om någon håller med mig men går inte den här tråden lite runt och runt? Samma frågor, samma svar...

Du har rätt, helt rätt.
    Fast sålänge "vissa" finns i tråden och ställer samma frågor om och om igen, och gnatar och tjatar, den ena efter den andra så kommer tråden leva. 

Det är för underhållande!
    Fast tro´t eller ej, jag börjar faktiskt tycka lite synd om dem.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Cavill skrev 2020-10-13 14:12:43 följande:
    Jo, men så är det ju. Sålänge ts finns i tråden och snackar mot sig själv, och ger det ena dumma svaret efter det andra så kommer tråden leva. 

Det är lite som en olycka på gatan. Man vill inte titta men den morbida nyfikenheten tar över. 
    Usch, så du är en sån där gam som står och dreglar över olyckor?
    Är du en av dem som gärna fotograferar också?

Och DU klankar ner på MIG... 
  • Anonym (Älskarinnan)
    Cavill skrev 2020-10-13 16:51:24 följande:
    Ja,  för det var precis det jag skrev. Din läsförståelse är tydligen lika låg som resten av dig. 
    Haha, nej vet du vad?
    Nej förresten, jag vill inte bli avstängd.

Och nu har jag inte tid mer idag, ikväll ska jag på "massage". Och det vet jag en till som ska. Flört 

Återstår att se hur mycket frustration ni fått ur er när jag loggar in igen i morgon.

Tjing!
  • Anonym (Älskarinnan)
    Cavill skrev 2020-10-13 17:27:13 följande:
    Nej, bli inte avstängd för guds skull. Det skulle ju kännas som när ens favvoserie slutar sändas. Så vill vi inte ha det. 

Ha det så skönt, och glöm inte, karma ser dig. Kyss
    Karma finns bara i din fantasi. Tomte
  • Anonym (Älskarinnan)

Nu ska jag glädja er lite.

Jag har avslutat äventyret för den här gången. Frun hade fått information från en av mannens kollegors fru... så nu vet ju iallafall mannen vem som inte ska få insyn i hans små affärer i framtiden.

Jag vill inte ha en massa darma så jag sa tack och hej, har varit med honom hela helgen men det var avslutet.

Så nu har jag ingen älskare för tillfället... men det kommer nya. Det gör det alltid.

Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!