Inlägg från: Anonym (Älskarinnan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Älskarinnan)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

molly50 skrev 2020-10-12 08:34:25 följande:
    Fast är det inte att skuldbelägga när du skriver att något måste vara fel i förhållandet?
    Och i trådstarten skrev du att fruarna inte klarar av att behaga sina män och att de inte vattnar sin gräsmatta.
    Det är ju att skuldbelägga fruarna.

Jag vet att det finns de som bara söker spänning vid sidan av,utan att det behöver vara problem i förhållandet.
    Om de har problem och hellre väljer otrohet som utväg än att prata om det eller göra slut så är de ju inget annat än riktiga skitstövlar.
    Alltså, jag tror inte jag orkar upprepa mig fler gånger.
    Faktiskt.
  • Anonym (Älskarinnan)
    molly50 skrev 2020-10-12 11:34:19 följande:

Du skulle inte behöva upprepa dig om du svarade på de frågor du får utan att säga emot dig själv.

Du får helt enkelt nöja dig med de svar du fått.
  • Anonym (Älskarinnan)
    complicit skrev 2020-10-12 11:27:06 följande:
    Hur vet du att de HELLRE ligger med dig? Du pratar ju inte med dem.

Det är ju snarare att de ligger med dig OCKSÅ och enda anledningen till det är ju egentligen bara att de är otrogna, idiotiska svin. Det finns liksom ingen annan anledning.

Den dag du avslutar så tar de ju någon annan bara, så att du skulle vara bättre/hetare är ju kanske inte heller sant. Du är snarare tillgänglig.

Vissa män riskerar lite vadsomhelst för ett knull. De tänker inte så som du tänker, för de tror ju inte de kommer bli påkomna, de fattar inte att de riskerar att mista någonting eftersom de ju är idioter. Det är därför de kan ha hur bra förhållanden som helst m
    Jaja, låt dem ligga. Jag kunde inte bry mig mindre.
    Klart jag pratar med dem, dock inte om deras fruar. Varför skulle jag?

Alltså, tror du på allvar att det ät ett problem för mig att de kanske skaffar en ny älskarinna när jag tröttnat? På allvar?
    Tror du att jag bryr mig om vad de riskerar?

Jag är inte deras terapeut.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Sorgligt) skrev 2020-10-12 16:46:31 följande:
    Det hade säkert alla gjort om du inte sa emot dig själv hela tiden.
    Du startar tråden för att provocera, men du vill inte provocera. 
    Du skiter i fruarna, men är nedsättande hela tiden. "Lilla frun. " Tanten därhemma"
    Du bryr dig inte i din vetskap att dom ligger med sina kvinnor också, men ändå påstår du att dom hellre ligger med dig?

Jag trodde att kvinnohat var en mansfråga, men du har med din påhittade? tråd fått mig att inse att det inte bara är män som hatar kvinnor. 
    Trådstarten var medvetet provokativ, själva tråden är det inte.
    Rubriken skrevs för att väcka uppmärksamhet, vilket lyckades.

Nej, jag bryr mig inte om fruarna. 

Nej, jag bryr mig inte om att de ligger där hemma också. NÄR de kommer till mig så har de valt mig. Är det så svårt att förstå?
    En trött småbarnsmamma kanske inte orkar med ett hett, sensuellt, sexigt äventyr mellan blöjbytena?

Jag hatar inte kvinnor, då hade jag hatat mig själv också. Och det kan jag lova, det gör jag inte.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Miss Skywalker skrev 2020-10-12 18:05:55 följande:
    Det blir bara tjatigt att hela tiden upprepa för ts vad hon själv har sagt medan hon bara spelar dum och säger emot. Som att prata med en tonåring. Frågan är vad hon vill med tråden. 
    Varför gör du det då?

Jag vill ingenting, jag kommer snart avsluta den oavsett. Iallafall för min egen del, sen kan ni fortsätta att diskutera vad jag tycker och vill. 

Lycka till med det.
  • Anonym (Älskarinnan)
    complicit skrev 2020-10-12 17:53:56 följande:
    Ja på allvar så tror jag du bryr dig mycket mer än då låtsas om, på sättet du skriver. Att du ens startat tråden och pratar om det. På sättet du beskriver dig själv och fruarna. Du bryr dig väldigt mycket om att vara vald, vara hetast, bäst och behaga mest. Du bryr dig väldigt mycket om att låtsas att allt är på dina villkor. Du liksom klamrar dig fast i att betyda något, att vara en kil i ett äktenskap, att kunna skratta åt dåliga fruar.

Och nej, det här är INTE en diagnos så bemöda dig inte att påpeka att du inte svarar på amatördiagnoser. Det här är vad du själv skriver.
    Ok, tack för dina tankar.

Att jag är het, det VET jag. Oj, som jag är medveten om det!
  • Anonym (Älskarinnan)
    molly50 skrev 2020-10-12 17:52:31 följande:
    Det hade jag gjort om du inte sagt emot dig själv hela tiden.
    Det gör jag inte.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Bitten skrev 2020-10-12 19:00:39 följande:

Jag fattar verkligen inte varför folk håller på och moraliserar över detta.

Många här på familjeliv verkar tycka att otrohet är värre än mord och barnmisshandel. Det är inte farligt att bli bedragen och det är heller inte olagligt att bedra. Gå vidare bara.

Exakt så!

Med tanke på hur vissa skriver så kan man tro att de tycker att både de otrogna och deras älskarinnor/älskare borde pryglas offentligt på torget som underhållning.

En del av dem är så intantila och fortsätter att försöka provocera trots att jag sagt att det inte blir fler svar från mig... jag kan bara ana hur deras män roat sig på annat håll.
    Och så får jag fan för det. 
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Sorgligt) skrev 2020-10-12 19:57:47 följande:
    Igen med dom löjliga provokationerna. 
    Är det det du går igång på, än själva sexet? Att håna och förminska? 

Oj, nu blev det visst en amatördiagnos. Det kan ju inte bemötas. Drömmer
    Nej, det ser jag inte som en amatördiagnos utan mer som en fråga eller två.
    Svaret är nej på båda.
  • Anonym (Älskarinnan)
    molly50 skrev 2020-10-12 20:01:17 följande:
    Ja,du har rätt. Jag håller med dig.
    Men så sluta med det då så är problemet löst.

Godnatt med dig.
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!