Inlägg från: nénuphar |Visa alla inlägg
  • nénuphar

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-19 11:56:51 följande:

Din åsikt är registrerad.

Nu behöver du inte ställa fler amatördiagnoser.

Eller gör som du vill men jag bemöter de inte.

Har du något annat att tillägga så var så god.

Tror du citerade fel nu. Har mig veterligen inte ställt någon som helst diagnos på dig..?
  • nénuphar
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-19 12:32:10 följande:

Nej, jag tänkte inte svara först men ändrade mig och gör ett undantag från det jag skrev.

Jag undrar nämligen hur en felaktig slutsats kan vara intelligent.

Kan du vara snäll och förklara det?

Sedan är det inte tillåtet enligt forumreglerna att utpeka någon som troll.  Så jag väljer att inte bolla tillbaka det till dig. 

Och utöver det, varför ger du mig tid som du säger att du inte har?

Länka gärna till dessa regler. Var finns de? Har sett flera referera till detta men när man läser igenom forumreglerna här på sidan så finns ingen sådan formulering eller någonting som kan tolkas på det viset. Däremot finns en lång netikettpolicy som du själv inte följer. (Inte jag eller speciellt många andra heller och admin bryr sig ju uppenbarligen inte).
  • nénuphar
    Anonym (Kim) skrev 2020-09-19 17:23:06 följande:

Att du får klös av antiotrohetsivrarna är inte ett dugg förvånande. Dock förvånad över att så få likasinnade stöttar dig.

Det hade varit spännande att följa.

Önskar att det varit en mer nyanserad debatt och fler klara svar. Mycket pajkastning.

Har ingen egen erfarenhet åt något håll.

Tycker inte det är speciellt konstigt att det är få likasinnade. Även om man är otrogen så är det nog ganska ovanligt att vilja manifestera samma I don?t give a fuck attityd som TS. Det är heller inget konstigt att en nyanserad diskussion uteblir. TS vill inte diskutera

-amatörpsykologiska diagnoser

- förutfattade meningar eller liknande

Här under verkar enligt TS inställning alla epitet hon får falla. Däremot kan hon själv dela ut både epitet och får ha förutfattade meningar eftersom hon i stort sett samma mening skriver att hon ej heller vill

? diskutera med tjuriga bedragna kvinnor som kommenterar endast för att försöka utmåla vem och hur jag är som person?

Ironin i detta är rätt stor men bortsett från det stänger det ganska många möjligheter till konstruktiv dialog alldeles oavsett vad man tycker om beteendet hon vill berätta om.
  • nénuphar
    Anonym (h) skrev 2020-09-19 22:49:30 följande:

Det är ju vad ts eftersökt men bara blivit överöst med moralkakor.

Struntprat. Om man eftersöker en diskussion sitter man väl inte och skriver typ: ha ha vad du är bitter och kränkt! Jag ligger med din man för jag kan och jag vill och jag bryr mig inte, klart han vill ha mig när du inte ger honom vad jag kan. Jag är förmodligen din granne! Eller klart man kan men det blir ju inte direkt ett samtal.
  • nénuphar
    Anonym (h) skrev 2020-09-20 08:58:32 följande:

Ts har svarat på de frågor hon fått, det är när frågorna upprepas gång på gång som hon inte längre bryr sig om dem.

Innan man frågar så kan man ju faktiskt läsa det som redan skrivits.

Och vissa som kommenterat beter sig bittert och det skulle inte alls förvåna om det är kränktheten som resulterar i det. Klart som fan att de bedragna fruarna känner sig kränkta när verkligheten läggs framför dem!

Jag försvarar inte ts, det klarar hon bra själv. Jag hoppas att hon har det härligt med "sin" man nu iallafall. Det lär vi nog få veta när hon är hemma igen.

Kan det vara så att din gubbe är på "konferens" i helgen kanske?

Nej jag har ingen gubbe.
  • nénuphar
    Anonym (h) skrev 2020-09-20 08:58:32 följande:

Ts har svarat på de frågor hon fått, det är när frågorna upprepas gång på gång som hon inte längre bryr sig om dem.

Innan man frågar så kan man ju faktiskt läsa det som redan skrivits.

Och vissa som kommenterat beter sig bittert och det skulle inte alls förvåna om det är kränktheten som resulterar i det. Klart som fan att de bedragna fruarna känner sig kränkta när verkligheten läggs framför dem!

Jag försvarar inte ts, det klarar hon bra själv. Jag hoppas att hon har det härligt med "sin" man nu iallafall. Det lär vi nog få veta när hon är hemma igen.

Kan det vara så att din gubbe är på "konferens" i helgen kanske?

Förresten vad är oddsen att hon skulle ha legat med mer än en fraktion av alla gifta/samboende män i Sverige (ungefär 4,7 miljoner)? Hon är en fåne som vill ha uppmärksamhet genom att skriva trams i ett nätforum. Good for her.
  • nénuphar
    Anonym (h) skrev 2020-09-20 13:17:02 följande:

Nej, det är inte jag som är ts.

Jag försvarar henne inte heller, jag tänker bara logiskt och låter inte känslorna ta över.

Inte heller har jag förklarat något åt henne, hur skulle jag kunna det?

Vem vet, jag kanske också har ts erfarenheter?

Du som gillar logik och kanske har samma erfarenhet- hur ser du få på att man medvetet väljer upptagna män för att de inte är lika intresserade av relation men sen i samma andetag berättar att man fått efterhängsna (gifta) karlar efter sig? Om man nu är så obrydd om andras känslor, var i ligger problemet att avvisa en singelmamma? Jag har lite svårt att se varför det skulle vara problematiskt att ha relationer med singelmän som inte vill något mer än att ligga. Det funkar till och med väldigt bra för väldigt många. Alltså torde det finnas någon mer dimension för TS att ta sig en gift man. Det har jag inte sett att TS svarat på.
  • nénuphar
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-21 16:04:21 följande:

Det måste vara svårt för dig att acceptera att jag har ett bra och händelserikt och berikande liv, eftersom du gör allt för att tala om för andra hur jag är och fungerar.

Du är ju faktiskt patetisk i dina försök att förminska mig.

Kram på dig surpuppa!

Berätta gärna hur du ser på det. Är du en ologisk person?
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-21 18:31:21 följande:

Man kan vara saklig och kritisk utan att vara otrevlig.

Tycker du att det är sakligt att utmåla personerna som utöver dig deltar i tråden som : bittra, kränkta, överviktiga och kalla dem ointelligent, surpuppa, låtsas missförstå att stavningskontrollen inte spelar med utan kalla folk onyktra? Du vill själv inte besvara såna inlägg. Vill du ens ha diskussion?

Jag är givetvis övertygad om att det inte är din agenda utan du tycker det är kul att driva med folk på FL. Låt så ske. Driv på jag deltar när jag är uttråkad. Hur många inlägg siktar du på? 1000?
  • nénuphar
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-21 19:05:35 följande:

Tja, när man får "TS är en mycket bitter och tragisk människa" som kommentar från en människa som jga inte ens skrivit något till egentligen så får hon ta det som kommer.

Tycker du att det är bättre än de exempel du tog upp?

Jag hade inget mål angånde antal kommentarer, det förvånar mig faktiskt att tråden ännu lever.

Men det beror nog på.. nej, jag struntar i det. Du vet nog ändå vad jag menar.

Fast så här efteråt är det gentligen mest underhållande.  Det var inte tanken från början.

Bättre eller sämre, det befinner sig väl ungefär på nivå med hur du själv uttrycker i trådstarten när du inte känner samvete för de kvinnor som inte förmår eller förstår att behaga sin man?

Faktum är att det följer ganska många neutrala inlägg utan något som helst nedsättande tilltal eller försök till att måla ut dig till någonting annat än en kvinna som ligger med gifta män (vilket du ju är nöjd med). Däremot skriver du själv i inlägg #12 hittar på scenariot att Drottningen70 måste vara bedragen och bitter (fanns inga som helst belägg för det utifrån det som skrevs) och senare i #29 verkar du nästan sitta och vänta på att få nedsättande namn klistrade på dig från Pope JoanII (som öht inte hade skrivit några såna utan konstaterade att du verkade inkapabel att leverera svar). Det är ju ändå en lite märkligt för en sån obrydd typ som du,får du ju hålla med om? Och ännu märkligare om vi nu ska gå på vad din wingman h skrev om din saklighet (eller var det logik?) och förmåga till att hålla känslorna i styr.
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!