Inlägg från: nénuphar |Visa alla inlägg
  • nénuphar

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-12 19:34:59 följande:

För att jag inte vet vem de är, för att jag inte är intresserad av hans familj. För att när han hoppar över skaklarna så är det han som har ansvaret för dem han eventuellt sårar, om det skulle avslöjas.

Jag plockar som sagt russinen ur kakan!

Du skrev ju att män lämnat sina fruar för dig och att du avpolletterat dem? Hur ser du på det?
  • nénuphar
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-12 19:41:21 följande:

Ser fram emot att få höra din röst i P1 framöver då!

Du behöver inte vänta faktiskt! ;)
  • nénuphar
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-12 19:38:45 följande:

Haha. en jävligt välbehållen sådan kan jag lova!

Om du nu nödvändigtvis måste veta så avstår jag när mannen i fråga blir för intresserad av MIG, när jag inte längre är hans njutning lite så där emellanåt. För som jag redan skrivit vill jag bara ha hans kropp, jag vill inte ha honom.

Varför så bitter? Har du ett färglöst sexliv?

Varför tror du att alla i tråden sondmatar dig är bittra och kränkta? Är det så du brukar känna dig?
  • nénuphar

Ha ha! Min telefon gjorde ju det här kul på riktigt! Känns freudianskt på något vis. Sluta sondmata trollet.

som svarar dig*

• nénuphar

Ha ha! Min telefon gjorde ju det här kul på riktigt! Känns freudianskt på något vis. Sluta sondmata trollet.

som svarar dig*

Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-12 19:44:43 följande:

Det är en trist del i alltihop, jag hade sagt att jag inte är intresserad av ett förhållande innan. Men de lämnade ändå.

Vad menar du att jag ska göra åt det?

Ligga med män som inte är stadgade och vill samma sak som du?
  • nénuphar
    Anonym (NyaSkor) skrev 2020-09-13 08:42:42 följande:

Man vet ju att kvinnor som fördömer andra, själva fantiserar om att ligga runt.

Vet man? Hur vet man det?

Gäller samma sak när man fördömer mördare och pedofiler? Eller när man ondgör sig över att grannen målat huset cerise? Ny kunskap för mig i alla fall.
  • nénuphar
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-13 15:31:33 följande:

JAG är den han checkar in på hotellet med när han är på konferens.

Det DU räknar upp vill jag inte ha av honom, så det får du gärna behålla.

Hur vet du att din man inte är otrogen? Har han kyskhetsbälte? 

Det enda du synes vara är ju tvångsmässigt småprovokativ. Det blir nog bra för dig med. Lycka till med stadgandet eller ditt fortsatta behagfulla pippande. Nu är jag trött på att ge dig bebismat.
  • nénuphar

Herregud, lever den här tråden än!? Lite info till er som läser från en statistiknörd:

Älskarinnans inlägg (antal) hittills.

12/9 53

13/9 22

14/9 15

15/9 8

16/9 4

17/9 7

18/9 6

19/9 10

Har hon ett jobb? Finns det ens tid att knulla dessa upptagna män? Görs inläggen samtidigt?

• nénuphar
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-19 11:09:39 följande:

Ja, hon har ett jobb. Ja, tid finns.

Kolla gärna tidpunkterna för mina inlägg. 

Snart slipper ni mig dock ett par dagar, då jag ska på "konferens" nästa helg. 

Du misstolkar mitt inlägg. Det var på intet sätt en fråga till dig. Jag är ganska ointresserad av dina förehavanden. Däremot är din psykologiska profil...intressant.
  • nénuphar
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-19 11:22:06 följande:

Ok, ja men det bjuder jag på.

Varsågod!

Det gör du verkligen inte. Du livnär sig på den.
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!