Inlägg från: Anonym (Älskarinnan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Älskarinnan)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Pope Joan II skrev 2020-10-10 16:54:42 följande:
    Det är väl tack och lov inte så alldeles vanligt att bedragna kvinnor (eller män) tar livet av sig, men man bör ha klart för sig att det finns väldigt många som tvingas lida i onödan för att andra verkligen inte bryr sig om hur illa drabbade de blir.

För min väninna var hennes man både kakan och russinen, och någon som resonerade på liknande sätt som ts gör struntade i vad agerandet gjorde med henne. 

Ts vet inget om kvinnorna hon driver med. Hon är ju inte intresserad av dem och säger här att hon inte heller låter männen, som hon ju inte heller har något egentligt intresse av, prata om sina partners. Ts vet förstås inte hur bra eller dåligt de mår - det säger hon sig skita i. Så vilka det är hon driver med vet hon inte. 

Jag beklagar att du tycker att jag befinner mig på samma eller lägre nivå än ts i det här sammanhanget. Jag håller dock inte med dig om din bedömning. 
    Jag skulle säga att om man gör något så drastiskt så handlar det  om mer än om mannens otrohet. Då lider man troligen av psykisk ohälsa sedan innan.

Nej, jag vet inget om kvinnorna och jag är inte intresserad av att prata om dem med männen jag leker med.
    Varför skulle jag göra det? Är han i behov av samtalsstöd så finns det terapi att söka. Jag är ingen terapeut, jag är en älskarinna. En kvinna som ger mannen det han vill ha, det han kommer till mig för att få.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Miss Skywalker skrev 2020-10-10 20:21:37 följande:
    Så du är inte bättre på att behaga än ?lilla frun?. Du är bara ?hetare?.

Hur kommer det sig att du vill provocera bedragna kvinnor? Är det för att du tycker att de får skylla sig själva som inte har behagat tillräckligt eller för att de inte är heta nog?
    Vet du vad. det spelar ingen roll vad jag skriver för du hackar ändå ner det till atomer och försöker vända det mot mig.

Jag vill inte provocera de gifta kvinnorna, jag föredrar att de inte har vetskap om vad hennes man och jag pysslar med.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Miss Skywalker skrev 2020-10-10 20:49:28 följande:
    Om jag har missförstått din ts så pass, vad menar du då med det du skrev i din ts?
    Det var en provokation, det hade du vetat om du läst allt jag skrivit.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (vissa kommer hämnas) skrev 2020-10-10 21:52:41 följande:

Otrohet kan orsaka fruktansvärt lidande, särskilt om barn är inblandade. Naturligvis är det den som är i relation som är själva bedragaren och bär huvudansvaret, men älskare/älskarinnan är inte helt oskyldig. Precis som du kan vara vem som helst, så kan den bedragna kvinnan vara det. Vissa av de kanske inte konflikträdda och även värre för dig, kan befinna sig i en position av makt över dig. Fortsätt hålla på och förr eller senare kommer du plocka fel russin.

Jag är inte konflikträdd och har inga skelett i garderoben. Så hon är välkommen.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Miss Skywalker skrev 2020-10-11 00:43:12 följande:
    Jag frågade ju varför du vill provocera men då svarade du att du inte ville det.
    Provocerande rubrik, för att väcka uppmärksamhet.
    Sen om vissa provoceras av vad jag skriver? Inte mitt problem.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Skydd) skrev 2020-10-10 22:22:24 följande:

Så länge du använder skydd.

En bekant fick hiv från sin man som vart otrogen mot henne med en hivsmittad kvinna.

Hade han skyddat sig skulle det inte vara något men han förstörde hennes liv totalt pga det.

Så jag säger bara använd kondom.

Alltid!
    Utan kondom, inget sex.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (vissa kommer hämnas) skrev 2020-10-10 21:52:41 följande:

Otrohet kan orsaka fruktansvärt lidande, särskilt om barn är inblandade. Naturligvis är det den som är i relation som är själva bedragaren och bär huvudansvaret, men älskare/älskarinnan är inte helt oskyldig. Precis som du kan vara vem som helst, så kan den bedragna kvinnan vara det. Vissa av de kanske inte konflikträdda och även värre för dig, kan befinna sig i en position av makt över dig. Fortsätt hålla på och förr eller senare kommer du plocka fel russin.

Dtet är som sagt inte jag som brutit några löften, så frugan kan ju lägga hämnden där den hör hemma. Nämligen hos mannen.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Russinet) skrev 2020-10-11 10:04:17 följande:
    Fy fan vad tråkigt! Där har du en nackdel med att inte ha fast partner. Så om du eller mannen inte har en kondom då får du inte ligga. Sen går han hem till frugan från dig och får ligga. :)
    Det får han så gärna göra, inget problem.
    Tror du inte att jag är medveten om att han knullar sin tant också eller?

Jag är rädd om min hälsa, den är viktigare än att en man ska knulla utan skydd. Utöver det så är jag övertygad om att han inte vill att jag ska bli gravid, då blir det svårt att dölja det där hemma.

Så det är inget problem det heller.

Det är ingen nackdel, jag vill inte ha någon fast partner. Inte heller vill jag använda preventivmedel så som t ex p-piller/spruta. 

Med en "lös" förbindelse är man en idiot om man kör utan kondom.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (vissa kommer hämnas) skrev 2020-10-11 10:06:17 följande:
    Ditt beteende skapar dig fienden. Vissa av dem kommer ha makt och vilja att förnedra eller skada dig, och fiosoferande kommer inte hjälpa dig.
    Den dagen, den sorgen.
    Jag gör inget olagligt, att börja jävlas för att hämnas kanske är det. Tror du att jag skulle dra mig för att polisanmäla?
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (vissa kommer hämnas) skrev 2020-10-11 10:15:34 följande:
    Jag tycker att du är en troll.

Men det är roligt ändå :)
    Jaså, tycker du det?
    Vet du, om jag är ett "troll" eller inte är ingen åsiktsfråga.
    Antingen är tråden allvarligt menad, eller så är den påhittad.

Den som sitter inne med sanningen är... jag.
    Sen kan du tro vad du vill.

Varför lägger du energi på min tråd om du tror att den är en trolltråd?
    Det är den stora frågan.
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!