Inlägg från: Anonym (Älskarinnan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Älskarinnan)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Anonym (Glad hustru) skrev 2020-09-29 19:47:56 följande:

Nej det är det ju inte men tänder du verkligen på en familjefar som betalar ostron och skumpa med sina sista slantar? LYCKAS han hålla god min som "sexig grabb" som kan spendera. Nog ligger väl en del och grinar så du får trösta framåt småtimmarna?

Om det är hans sista slantar intresserar mig inte.

Haha, skulle det hända så kan han åka hem till frun. Sånt tar jag inte hand om.
  • Anonym (Älskarinnan)

Godnatt på er små bitter******!

Nu behöver jag sova, i natt blev det inte mycket sömn.

• Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Sorgligt) skrev 2020-09-29 20:28:46 följande:
    Väldigt onödig kommentar väl?

Jag väntar fortfarande på svar förresten. 
    Jo, det var det kanske. Men men, inte alla som säger så vänliga saker till mig heller.

Svaret? Måste leta efter frågan först och det hinner jag inte nu. (Har lunch på jobbet.)
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (alma) skrev 2020-09-29 20:34:25 följande:
    Så du tvingas nöja dig med lite för att han måste prioritera den fru som du skiter i? Och det trots att du skiter i karln också? Hur går det ihop? 
    Nja, jag vill inte ha så mycket som tar vardagar i anspråk. Jag har ett jobb att sköta också.

Och sen var det ju inte lilla frun som var största hindret utan pandemin. Alltså för konferenser t ex.

Det går ihop på det viset att jag bara vill ha hans kropp och hans uppmärksamhet då och då. Resten av tiden struntar jag fullständigt i vad han pysslar med. Och vad frun gör intresserar mig ännu mindre.
  • Anonym (Älskarinnan)
    nénuphar skrev 2020-09-30 17:51:27 följande:
    Men h hoppas att du är irriterad. Jag tror hen får livselixir genom det. Om inte TS gör någon irriterad måste h dit med lite nedlåtande attityd och amatörgissningar om vad folk känner eller vad deras män eventuellt har för sig ...kanske med TS flås flås. Det är ganska kul. Man tänker lite att deras heta ligg måste vara enda ljuspunkten i tillvaron.
    Ts "flås flås"?
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Maria) skrev 2020-10-03 21:33:13 följande:

Männen måste må som prinsar som hittar en sådan älskarinna. Ställer inga krav om någonting eller risken att bli kär. Dom kör bara på tömmer och går.

Tror inte dom kan hitta en bättre älskarinna.

Dom flesta prata mer om männens familjer, barn och hustrun. Männen då? Är dom helt felfria?

Låt människor få leva sina liv precis som dom vill. Varför ens bry sig om vad andra gör? Är det ren avundsjuka från er sida eller vad är det med människor.

Alla har sitt eget ansvar över sina egna liv och vad dom väljer att göra. Hon lyckades i alla fall att göra er upprörda över något som egentligen inte angår någon av er. Vet inte om jag skratta eller gråta.

Nu är jag här igen, har varit på lite äventyr med trevligt sällskap i helgen.

Klart de mår som prinsar, tills de ev kärar ner sig i mig utan gensvar och med en familj där hemma. Fast det händer oftast inte. 
    Den här mannen ska jag snart avsluta min lek med, känns som att vi setts för ofta på sistone och det är då tanten där hemma brukar misstänka något. Då är det lika bra att säga tack och adjö.

Så då får han tömma där hemma, alternativt hitta en annan älskarinna att skämma bort ett tag.

Precis, låt människor leva som de vill. Det angår INGEN vad jag gör, jag har inga löften som ska hållas.
    Tror dock inte att de som varit surast här är avundsjuka, nej jag tror att de är bedragna och då reagerar de som de gör. Precis som att det varit mig deras gubbar knullat. Det är det kanske, men högst troligt inte.

Gör som jag, skratta!
  • Anonym (Älskarinnan)
    molly50 skrev 2020-10-04 12:40:47 följande:
    Fast om det du gör inte angår någon,varför startar du då en tråd om det?
    Om du inte är ute efter att provocera?
    Tja, säg det.
    Kanske för att berätta hur en älskarinna resonerar. Jag är också en tänkande och resonerande människa förstår du.
  • Anonym (Älskarinnan)
    molly50 skrev 2020-10-04 13:38:29 följande:
    Och varför känner du det behovet om ingen annan har med det att göra?
    Tja, säg det.
    Kanske för att berätta hur en älskarinna resonerar. Jag är också en tänkande och resonerande människa förstår du.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Miss Skywalker skrev 2020-10-04 13:51:52 följande:
    Den dagen du blir bedragen kan du nog hålla dig för skratt..
    Den dagen kommer aldrig inträffa då jag inte är intresserad av några förhållanden. Jag är helt övertygad om att jag inte kommer ingå någon relation någonsin igen.
    Det är inget för mig, jag trivs bättre för mig själv.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Billie38 skrev 2020-10-04 14:07:02 följande:

Min analys av ditt beteende är att du ät rädd för och känna något djupare. Du har dålig erfarenhet från dina föräldrars förhållande eller eget i det förflutna. Du vågar helt enkelt inte försöka på riktigt.

För att inte känna dig helt ensam så leker du en lek där du inte kan bli sårad. Gång på gång bevisar du din teori om att män ändå inte går och lita på, då dom bedrar sina sambos/fruar.

Beklagar, men din analys stämmer inte.
    Men tack för försöket.
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!