Inlägg från: Anonym (Älskarinnan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Älskarinnan)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Anonym (Jaha) skrev 2020-10-07 08:20:22 följande:
    Din rubrik är inte. "Jag ligger med gifta män, och jag älskar det".

Din rubrik har fullt fokus på männens kvinnor. Den antyder att det du gör är just att ligga med hennes man och ta något från hennes kaka. Hon är nog inte så oviktig för dig som du sedan försöker få det till. Varför annars ens ha med henne som så central i tråden? Vem mannen är spelar uppenbarligen ingen roll för dig. Han är utbytbar. Det viktiga för dig enl tråden är att det finns någon vars russin du kan ta.
    Rubriken skrev jag för att väcka uppmärksamhet.
  • Anonym (Älskarinnan)
    smulpaj01 skrev 2020-10-07 08:29:40 följande:

Jag ska inte agera amatör psykolog utan bara säga att du beter dig som en gratis hora och det är DET ENDA som gör att du får ligga med en gift man. Männen vill inte riskera att de begår ett brott så de väljer någon som gör det gratis. Perfekt för bottenskrapen av män och kvinnor, grattis.

Vet du vad, jag är säker på att han lägger ner betydligt mycker mer pengar på mig än vad han hade fått gjort på en prostituerad.

Vi har underbara stunder, weekends... ibland lite mer. Dock inte lika ofta nu under coronan.

Så du har SÅ fel, jag beklagar.
  • Anonym (Älskarinnan)
    sextiotalist skrev 2020-10-07 15:09:51 följande:
    Är det den bilden du har av en relation?

Här var den tiden väldigt kort, och absolut inte hela tiden och den snoriga näsan torkades av båda.
    Tja, till viss del.
    En relation består mer av grå vardag än gyllene stunder. 

Sen skulle jag iofs inte ha snoriga ungar o jag skulle inleda en relation, mina ungar är vuxna och andras ungar är jag fullständigt ointresserad av. Inte heller ska jag har flera själv.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Miss Skywalker skrev 2020-10-07 15:26:35 följande:
    Miss Skywalker skrev 2020-10-04 20:58:36 följande:
    Hur kommer det sig att du tror att män prasslar för att deras fruar inte är kvinnor nog till skillnad från dig?

Varför hoppar du över vissa frågor?
    För att jag har den valmöjligheten.
    Ibland för att jag missar dem.
    I ditt fall alternativ två.

Men ok, med copy paste blir mina svar lika små och grå som dina frågor, men det förstod du nog.

Frågan är varför du blivit en sån bitter***** som vill reta andra kvinnor? Har du själv blivit bedragen eller vad är det som får dig att tro att det skulle vara något att skryta om att vara någon prassel? 

Jag  är ingen bitterfitta så jag kan inte besvara din fråga.

Hur kommer det sig att du tror att män prasslar för att deras fruar inte är kvinnor nog till skillnad från dig?

Tja, någon beror det ju på att de väljer mig som sällskap när det ska t ex resas iväg en helg. Det lär iaf inte vara för att jag är tråkigare än frun.

Du skrev ju: Det är inte jag som inte är kvinna nog att behaga min man. 
    Den dagen jag vill (om det någonsin sker) stadga mig, då kommer jag inte överta en upptagen, otrogen man. Då väljer jag en som är fri och som vet att behaga mig liksom jag vet hur man behagar en man!

Det var dumt skrivet, det kan jag ta tillbaka. Jag tänker aldrig inleda ett förhållande.
  • Anonym (Älskarinnan)
    sextiotalist skrev 2020-10-07 16:11:16 följande:
    Den "grå" vardagen finns där ändå. Och vår vardag är rätt trevlig och ett guldskimmer hela tiden.

Dvs jag upplever inte vardagen speciellt grå, kanske någon gång.
    Då är du bara att gratulera!

Alla lever säkert inte i en grålunk, och deras män ränner säkert inte med andra heller.
    Varför skulle han göra det om han lever i ett guldskimmer där hemma!
  • Anonym (Älskarinnan)
    nénuphar skrev 2020-10-08 16:51:34 följande:
    Varför blandar du ihop vanliga (om än personliga) frågor med diagnoser?
    Det är det inte jag som gör.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Miss Skywalker skrev 2020-10-08 20:34:43 följande:
    Du ger ett rätt bittert intryck. Mot andra kvinnor. De är bitterfittor, lilla frun och tanten. Du skryter om att du är den deras män föredrar eftersom du kan behaga till skillnad från bedragna fruar.
    Varför inbillar du dig att du är kvinna nog att inte bli bedragen?
    Det gör jag inte. Det har jag heller inte påstått.
  • Anonym (Älskarinnan)
    complicit skrev 2020-10-08 21:48:15 följande:
    Jag gjorde det inte heller.

Min fråga kvarstår och den är inte på något vis ute för att sätta ?diagnos? på dig.

Har du blivit sviken någon gång, av någon, på något sätt?

Och jag frågar den INTE för att den på något sätt ska förklara ditt beteende. Jag frågar den för att få veta om du vet hur det känns att bli sviken. Av en partner, familj eller vän. Jag trodde det var omöjligt att missförstå men tydligen inte.
    Jag kommer tyvärr inte besvara din fråga närmare än så här, har inte alla blivit svikna av någon någonsin när man är i min ålder?

Kan säga som så att jag har inte blivit sviken på det sätt som en bedragen fru blir.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Hahahaha) skrev 2020-10-08 21:42:35 följande:

Det första jag tänker på direkt när jag läser din ts är att haha, "russinen" i min kaka är vår vänskap och vårt liv tillsammans, att vakna tillsammans varje dag och alltid ha varandra, ha våra barn tillsammans som vi båda är närvarande hos. Vårt underbara liv med vår underbara familj. Dessutom har jag sex med honom också, så ofta jag vill, det är bara det att det är inte sexet som är russinen, hahahaha.
    Tror du verkligen att någon bryr sig om att fucking gifta sig med någon och skaffa barn med personen, köpa hus och binda sig till att vara med honom resten av livet om ens bild av "russinen" är att ha sex på ett hotellrum?
    Hahahahaha, alltså det kan jag göra när jag vill, jag kan boka en weekend för mig och min man nu, han blir superglad. 
    Men som sagt, det är liksom inte det jag har gift mig och bundit upp mig för. Jag hade sex innan jag gifte mig och jag hade sex innan jag träffade honom också.
    Den finaste kärleken är den jag har till mina barn, antar att du är barnlös och inte hittar någon som vill binda sig till dig eller litar på dig som mamma?
    Anyway, du har grovt missförstått varför folk har långa förhållanden, dom har liksom frivilligt valt bort att ha tillfälliga förbindelser, pirr i magen, förälskelse osv för ett tryggt förhållande med en livskamrat de kan dela hela livet med, bostad, semestrar, alla nätter, alla dagar, barn, gemensamma vänner, och så ålderdomen tillsammans. Tro mig, inget av det plockar du ut på att ligga runt.

Det första jag tänker på direkt när jag läser din kommentar är att haha, det du kallar för "russinen" vill jag inte ens ha.

Det verkar ju som att någon bryr sig om att "fucking gifta sig blablabla" och ha heta stunder, inte nödvändigtvis på något hotellrum. Har du inte begripit att det är gifta män jag roar mig med?

Hahaha, på dig själv du. För din skull hoppas jag att skrattet inte fastnar i halsen en vacker dag.

Jag är inte barnlös, att du ifrågasätter det visar att du inte läst det jag skrivit. Då förstår jag faktiskt inte varför du är här och rapar och gnäggar som du gör.
  • Anonym (Älskarinnan)
    complicit skrev 2020-10-08 21:59:03 följande:
    Du har ju själv barn. Varför ser du ner på att ha familj? Snyta barn, Det var väl knappast det enda du gjorde när barnen var små? Eftersom du endast tar upp snoriga barn när du nämner familjevardagar.

Gissar att din tid med små/stora barn var mest glädjefylld precis som den är/var för oss andra. De flesta älskar ju sina barn och är gärna hemma med dem och kramas, gosar, leker, ser dem växa upp till fantastiska individer. Så varför försöker du få det att låta så illa att fruarna minsann endast måste snyta barn medan maken knullar med dig?

Du skriver också ofta att han är med dig ISTÄLLET för henne. Ja kanske för stunden, men han är ju med henne mest. Så det är ju egentligen tvärtom. Han är med sin fru istället för dig, du är ju bara den han roar sig med på sidan om. Den som inte är så viktig. Och jag vet att du inte vill vara den viktiga, du vill slänga bort så fort du är klar.

Men varför väger du det DU gör med det frun gör på en vågskål och försöker få det att låta som att det väger mest på din sida? Du bryr dig ju inte?
    Jag ser inte ner på att ha familj. De trogna männen riskerar ju inget, de som väljer att ha en älskarinna gör det.
    Skulle säga att det är snarare de som ser ner på familjen, det är DE som knullar "fel" person. Inte jag.

Självklar är han mest med henne. Jag vill inte överta honom om du trodde det.
    Han är inte viktig för mig i längden, bara för stunden.
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!