Inlägg från: Anonym (Kim) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kim)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-29 18:45:04 följande:

Jag ändrar mig när jag har tröttnat på det.

Jag är inte intresserad av någon relation, kommer mest största sannolikhet aldrig bli det heller. Min känsla är att jag är klar med det. Så, nej det finns ingen tidslimit. Och då spelar mitt bagage ingen roll.

Att jag inte väljer kk? Det är ju det jag gör. Bara det att han inte är singel. Varför jag väljer bort singlar har jag svarat på tidigare. 

"Envägskommunikation"? Inte alls. Det enda vi inte pratar om är hans familj. Det händer att det kommer upp med vissa män men jag är inte intresserad.

Så nej, inte alls ensamt! Utan underbart.

Jag har bara en i taget. Det funkar bra. Jag är inte sexmissbrukare. Och jag har inga problem att "vänta" då jag har annat att göra utöver detta.

Frun är mitt minsta intresse. Jag bryr mig inte det minsta. Så där förstår du verkligen inte.

Vad menar du med att slå av och på?

Tackar för svar.

Det jag menade med att slå av och på var i sammanhanget när du ev skulle bestämma dig för att satsa på fast relation. Nu förklarar du ju att du inte kommer att ha det.

Det jag menar med det envägskommunikation var att du som älskarinna inte fritt kan ta kontakt med mannen. Möjligen meddela att du vill ha kontakt men får således vänta tills han finner möjlighet att kontakta dig.

Förstår att frun inte är ditt intresse. Du tycker ditt ansvar sträcker sig till mannen. Resten är hans problem. Alltså hans familj. Du är heller inte intresserad av att veta något.

Sedan tycker jag inte att det är något missbruk att ha två sexuella relationer. Ett långt högre antal kan tyda på ett självskadebeteende.
  • Anonym (Kim)
    Anonym (alma) skrev 2020-10-27 11:59:35 följande:

Varför skulle det förresten vara så konstigt och skrattretande om människor som blir väldigt svikna av andra som struntar i dem och av de som säger sig älska dem blir bittra? Varför är det ett sådant skällsord i det här sammanhanget?

Det är ett hårt jobb att inte bli bitter när något verkligt svårt händer. 

Jag är precis som ts änka. För ett och ett halvt år sedan råkade min man och jag ut för en bilolycka. Han dog och jag blev svårt handikappad. I sorgeprocessen som följde blev jag tvungen att utöver allt annat hantera att det visade sig att han varit otrogen mot mig. Han hade en älskarinna vid tillfället för olyckan, kanske hade han haft flera. Jag tyckte vi hade det fantastiskt bra tillsammans, jag hade ingen anledning att tro något annat heller. Han sade sig nämligen alltid vara så lycklig och nöjd med vårt äktenskap. Vi hade aldrig någon sexuell svacka, vi hade det bra ställt, fint umgänge, roliga hobbies, bra arbeten, djupa förtroliga samtal, skrattade massor tillsammans. Ändå bedrog han mig och tydligen är det enligt en del rätt åt mig. 

Jag är inte bitter idag, men det var inte särskilt lätt att komma till den punkten. Jag tycker däremot fortfarande att det är olustigt att det finns människor som vill svindla dem de själv valt att vara med, stanna med och säger sig älska och att det finns andra som villigt hjälper dem att luras och som gör det av skäl som de som Älskarinnan uppger här, att det är mindre krångel för henne att knulla med gifta män, och att hon riskerar färre tillfällen av behöva ta itu med något känslomässigt eller annars påfrestande. 

Vilken styrka du besitter! Skönt du har kommit till den punkt du inte är bitter. Bitterhet är för mig inlåst ilska. Det spelar eg ingen roll men hur uppdagades det? Fattar inte efter allt du berättat. Att bli änka mitt i livet är ingen höjdare. Varit där själv.

Det jag har frågat Ts om är varför hon väljer upptagna män? Finns ju en teori att just att de är upptagna gör att de har kvalitet. Lösdrivande herrar har inte den kvaliteten. Men sedan hävdar Ts att hon inte vill ha ett förhållande. Men kan ändå tänka sig det på sikt. Riktigt vad som ska till har jag inte fått svar på. Hon kommer inte att ha några problem med sitt bagage i det nya förhållandet. Jag tror hon är skiträdd för att själv kunna bli bortvald. Därför spelar hon högt och avslutar själv när det börjar hetta till. Både hennes känslor och att frugan börjar misstänka något. Konflikträdd? Man kan nog lura sig själv bra länge med att man tar vad man vill ha. Men tomheten kommer att hoppa upp och bita henne i röven.

Klart männen är trevliga och härliga när hon träffar dem. Det är ju poängen. Jävla luspudlar till män!
  • Anonym (Kim)

Dags att stänga tråden. Det här leder ingenstans. Bara vem som har vassaste pennan.

• Anonym (Kim)

Håller med LIf. Är nyfiken på hur du fiskar upp dem. Sett frågan tidigare i tråden men inte sett något svar. Är det ungefär samma sorts män eller stor variation. Någon favorit typ? Ålder? Mm. Vilka kriterier har du?

Sedan avråder jag starkt från Gotlandsresa. Följ FHM råd. Fast då blir det ju inget ligga för du bor ju inte ihop med männen. Himla krångligt hörru!

• Anonym (Kim)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-11-06 15:07:22 följande:

Jag är redan på väg så din avrådan får du ge någon annan.

Läste du inte att jag reser med en väninna?

Jag ska inte träffa någon man där heller.

Så himla tråkigt hörru!

Jaha! Min avrådan gäller ALLA! Oansvarigt och omdömeslöst av dig. Du bemöter Coronasituationen men inte ämnet som vi diskuterar här.

Hur träffar du männen och vad är dina kriterier?

Att de ska vara upptagna vet vi.
  • Anonym (Kim)

Cavill och LIf! Bara att konstatera att det inte kommer några förtydliganden från TS. Riktigt tragiskt. Det har mest blivit ett jävla ordkrig och tillmälen. Kanske var det poängen. Att sprattla vilt med frågor på det. Inte kunnat svara på konkreta frågor. Alltså finns inga svar. Vad beror det på? Inte själv reflekterat över sin situation och beteende. Blir då pressad och gastar OT. Alternativt är hela skiten en trolltråd.

• Anonym (Kim)

Hur träffar du männen? Hur får du eller hur tar du kontakt?

Vilka är dina kriterier för männen?

Men än det självklara - att de är upptagna.

• Anonym (Kim)

Ok. Du vill inte konkretisera mer hur du fångar upp dem mer än lite här och där samt inte på nätet.

Jag hade bettat på BC eller Happy pancake.

Det hade varit intressant annars och hur du i det läget (raggningsläget) säkerställer att de är upptagna. Om männen är attraktiva klargörs ju rätt snabbt.

Om man vänder på det hela. Hur gör du dig tillgänglig? Hur visar du att du är intresserad av utomäktenskapliga lekar?

• Anonym (Kim)
    Anonym (Kim) skrev 2020-11-09 22:42:26 följande:

Ok. Du vill inte konkretisera mer hur du fångar upp dem mer än lite här och där samt inte på nätet.

Jag hade bettat på BC eller Happy pancake.

Det hade varit intressant annars och hur du i det läget (raggningsläget) säkerställer att de är upptagna. Om männen är attraktiva klargörs ju rätt snabbt.

Om man vänder på det hela. Hur gör du dig tillgänglig? Hur visar du att du är intresserad av utomäktenskapliga lekar?

Kom igen! Svara på frågorna. Du bad ju om det. Försök inte med att du väljer vad du vill svara på. Jag försöker ställa relevanta och raka frågor men får bara svammel till svar. Det handlar ju ändå om kärnan i ämnet. Kan du inte komma med något vettigt tvivlar jag definitivt på din äkthet. Den meningen lägger jag som bete för att du kommer med största sannolikhet att hugga på det precis som du försökte göra med min kommentar om pandemi. Alltså utan att beröra den verkliga frågan.
  • Anonym (Kim)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-11-10 10:47:09 följande:

Om du gett dig till tåls innan denna kräkkommentar kom så hade jag besvarat iallafall en av dina frågor. Nu kan du glömma det.

Jag har svarat på de frågor jag har för avsikt att svara på.

Haha, "försök inte med att du väljer vad du vill svara på"? Jo, det är just precis det jag gör! 

Och din kommentar om pandemin har inget med ts att göra. Du tror att du kan sitta där och diktera villkor till mig. Men det, min vän, det kan du glömma.

Jag bryr mig inte om varken dig eller dina så kallade "beten".

Tro vad du vill, för det spelar absolut ingen som helst roll vad du tror iallafall.

---------

Till skillnad mot de flesta argbiggor som kommenterat i min tråd var du faktiskt rätt hyfsat trevlig från början. Synd att masken inte höll, du är precis lika bitter du.

Hörruduru! Jag har inte varit annat än korrekt mot dig. Har inte kallat dig en massa saker och ställt diagnoser.

Du svarar dem i tråden som du avslutat men inte mig. Tur är att jag läst alla dina inlägg och har således kunnat göra mig en bild av dig och ditt beteende. Hade dock önskat en mer nyanserad och fyllig diskussion. Men det ska spottas och fräsas åt all håll. Förstår att det inte går att få fler svar som kan förklara fenomenet. Mekanismerna bakom handlingen. Jag håller ingen mask och inte ett dugg bitter. Har absolut inget behov av det.
  • Anonym (Kim)

Jag talar inte om för dig vilka frågor du ska svara på. Du startade med frågor på det.

Klart det är ett starkt önskemål att du ska svara.

Självklart avgör du själv. Det är din tråd.

Jag skulle bergis också ducka för vissa frågeställningar men det leder ju inte ämnet framåt. Det kräver sin kvinna att våga blotta strupen.

Härligt med nostalgikvällar.

• Anonym (Kim)

Tack!

Håller verkligen med om att det var lågt att påstå en massa saker om din framlidne make. Ingen relevans och endast för att göra dig illa. Har funderat lite och det jag egentligen skulle vilja prata om kommer inte att fungera att skriva öppet om. Det vore för utelämnande och precis som jag sa tidigare att blotta strupen. Det var taskigt av mig. Ett djupare samtal skulle bara kunna ske mellan fyra ögon och med ett samtalsklimat som är icke dömande och tryggt. För min del är det inte för att frossa i ev smaskigheter utan av ett genuint intresse för det mänskliga beteendet och dess mekanismer.

Önskar dig allt gott!

• Anonym (Kim)

Vad spännande! Berätta. Vad är det för filur? Plötsligt händer det.

• Anonym (Kim)

Önskar dig ett gott nytt år! Intressant att få följa din resa. Spännande med den gamla bekantskapen. Hur det utvecklar sig.

Till dem som ojar sig om att tråden lever eller ens finns kvar finns det ett enkelt trix - avfölj. Ta bort från dina favoriter.

• Anonym (Kim)

Men ååå! Är det den nygamle? Är han fullfjädrad i sängen?

Verkar gå bra det där. I dubbel bemärkelse LOL.

• Anonym (Kim)

Bitten och Pinotage!

Det ligger (pun intended) en hel del i vad ni säger. Kärlekstjuvfiske är en bra term. TS har deklarerat att hon vill ha trasselfria relationer. För henne passar det att dejta gifta män. De har ju skills att ta hand om familj och barn. De är dugliga och godkända. Det praktiska är att de är bundna och TS slipper fundera på långvarig relation. Ingen vardag utan alltid lördag när de ses. Säkert goda middagar och en jädra massa bra sex. Dessutom tror jag att bekräftelsen är större för TS eftersom hon 1 fällde en olovlig man 2 hon är värd att vara otrogen med.

I hennes värld är det Win-Win. Det funkar jättebra och hon har valt att leva så.

Moral ska vi inte diskutera för det finns inga statiska gränser. Inget rättesnöre att hålla sig till som enkelt avgör vad som är moraliskt eller omoraliskt. Grundprincip finns men sedan formar varje individ sin kompass som det är så populärt att säga. Vem har rätt att döma? Ingen! Det enda du ska ansvara för är hur du själv behandlar och vill bli behandlad. Det är trots allt inte en kriminell handling att vara otrogen. Sedan finns det en hel kader som älskar att vända och vrida det till sin rätt och alla som inte följer är uslingar, svin mm.

FL män (och kvinnor) är av en särskild sort. Det kan man klart konstatera. Men ändå precis som överallt annars. En blandning mellan svinpälsar och många (hoppas jag) fina människor som genuint är intresserade av en långvarig kärleksrelation.

• Anonym (Kim)

Självklart ska det misstolkas. Den gängse uppfattningen är att de som är otrogna eller är älskare/älskarinnor är svinpälsar. I uttrycket en fin människa finns så många lager. Självklart önskar jag träffa en sådan som har ungefär samma uppfattning om moral. Jag anser inte att jag skulle bra bättre på något vis. Håller en ickedömande hållning. Fråga TS får du höra.

Btw jag har KiK. Har sexchattat med gifta män från FL.

Kärlekstjuvfiske är från mate poaching.

• Anonym (Kim)
    Bitten skrev 2021-01-10 17:24:38 följande:

Anade att du skulle vika undan ungefär på det sättet. :) Att anta det hela som gängse uppfattning och därmed lyfta din egen åsikt bort från det du skrev men jag tänker att eftersom du la till (inom parentes ) att du hoppades eller dyl så indikerade du ju att detta var ett ställningstagande och utgångspunkt som du själv antog. Ikke sant?

Skall ditt tillägg om kik och sexchatt med andra svinpälsar göra att din status som talare i frågan ökar? ;)

Nej varför det? Jag hoppas att träffa en man som är toppen för mig. Är förhållande värt att satsa på så är jag monogam och förutsätter att han tycker lika. Det är mitt ställningstagande. Svinpälsar i mina ögon har inte med otrohet eller inte att göra. Läst otaliga otrohetstrådar där man utgår ifrån att de är svin. Saker och ting kan hända. Inte tu tal om det. Varför skulle jag söka status? Har aldrig hävdat att jag skulle vara mer moralisk eller annat. Varit något talesperson? Nej absolut inte. Är inte ens en smula prudentlig. Kik var en rolig grej, ett experiment. Följer TS med spänning för det är ett intressant fenomen. Synd hon får så satans mycket pisk. Hennes ansvar räcker fram till den man hon väljer att ligga med. Punkt. Då kommer belackarna att säga att hon möjliggör otrohet och sedan är cirkusen igång. Har två saker gemensamt med TS - vi är troligen jämngamla och änkor båda två.
  • Anonym (Kim)
    Bitten skrev 2021-01-10 19:51:53 följande:

Nu känns det som att vi kanske går förbi varandra i vad vi menar. :)

Du klev in i tråden och riktade ditt svar till mig och pinotage och liksom la ditt svärd på våra axlar och godkände våra uttalanden. ?Det ligger något i vad ni säger!?

-Oh du allsmäktige! Då fortsätter vi orera efter en sådan fin recension av våra åsikter. (Ja det var alltså min mus-stämma om nu inte alla hörde det. :) )

Sedan skrev du något om moral och att det inte går att diskutera men sedan avslutade du med att just moralisera genom att hoppas på fler fina människor än svinpälsar där ute.

Vad är en fin människa? Är det en otrogen man som ligger med en vacker kvinna då och då för att han inte kan låta bli eller är det en kvinna som tar och söker upp gifta män för sexuella möten utan risk för krångliga relationer eller är en fin människa en annan typ.

Jag framhärdar att du i din text trots allt gjorde en distinktion mellan de fina och svinpälsarna och att de fina är de som genuint önskar en långvarig kärleksrelation.

Jag tror vi skrivit förbi varandra någonstans helt enkelt.

Jag orerar gärna vidare på temat i tråden jag startat.

Skulle tro att vi talar förbi varandra. Jag höll med dig och P. Ni var något på spåren. Fnissar lite att det blev så snett tolkat. Har absolut ingen intension att bedöma det du skrev utan fyller på teorin. Håller med dig och P. Sedan har vi sannolikt helt olika ingångar vad gäller moral och det är helt ok för min del. Sedan kan du själv få tolka svinpälsar och fina människor. Kan bli hårklyverier. Vad jag anser är oväsentligt. Här gäller TS moral och görande. Det är hon som lägger ribban. Hon öppnade för frågor men det blev lite si och så med det eftersom hon blev kölhalad pga sina val. Inte en diskussion om vad som var lett till hennes val och vilka kriterier hon går efter. DET är det som är spännande i den här tråden.
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!