Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!
Hoppas du får en underbar kväll.
Du förklarar att du inte vill ha en seriös relation just nu. Du vill ha kravlöst sex och livsnjutning.
Vad är det som ska till för att du ska ändra dig? När når du din gräns till att börja funderar på en monogam stabil relation? Du kan ju inte slå av och på. Har du en tidslimit eller hur har du tänk träffa en partner? Har du tänkt på vad du har med i bagaget in i en ny relation. Din partners tillit? Att du inte väljer kk utan män i relation, beror det på att du vill vara den enda han har sex med, förutom frun. Det kan inte bero på relationsbiten. Kk vill inte ha fast heller likväl som den upptagne mannen.
Jag gissar att du inte kör bara en i taget. Det blir alldeles för lite action och dötid för dig. Då blir det den klassiska älskarinneväntan. Envägskommunikationen med mannen i fråga som idkar familjeliv. Det är nog rätt ensamt.
Bejaka din sexualitet men välj lite klyftigare. Om du sket i den andra kvinnan skulle du inte ha så många åsikter om henne. Att hon inte ger och vattnat å gu? vet vad. Då skulle det bara besvaras med en axelryckning.
Att du får klös av antiotrohetsivrarna är inte ett dugg förvånande. Dock förvånad över att så få likasinnade stöttar dig.
Det hade varit spännande att följa.
Önskar att det varit en mer nyanserad debatt och fler klara svar. Mycket pajkastning.
Har ingen egen erfarenhet åt något håll.