Inlägg från: Anonym (Självbedrägeri javisst) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Självbedrägeri javisst)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-22 16:10:05 följande:

Det räckte gott, annars hade jag inte publicerat det.

Om jag var du så skulle jag inte skrivit det där sista, men å andra sidan så kan du ju se dig i spegeln.

Min "kassa attityd"? Menar du att du har en så trevlig attityd själv?

Du är bara otrevlig. Inget annat.

Nä det var klart inte tillräckligt.

Varför skulle jag inte skrivit det sista? Du hugger på inlägg riktad mot någon annan och blir surig när det inte var till sig som du hoppats.

Tja, mitt mål är inte att vara trevlig. Men om du känner att det är något att klandras för bör du kanske vara den som tar sig en titt i spegeln du nämner.
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-22 19:06:52 följande:

Jo, det var tillräckligt.

Det är nämligen jag som avgör vad som är tillräckligt i kommentarer som jag publicerar.

Knepigt va?

Jag har inte huggit på någonting, jag tror att du överskattar dina "bidrag" här i tråden. 

Som sagt, spegeln. Använd den.

Varför hänger du upp dig så förfärligt på mig förresten?

Tycker du att det är knepigt? Aj då, det verkar rätt simpelt tycker jag.

Faktiskt högg du direkt på mitt inlägg som var riktat till någon annan, det måste du ju kunna se själv. Du trodde det var till dig (i all din självupptagenhet) och reagerade högst kraftigt.

Hängt upp mig på dig skulle jag inte påstå att jag gjort. Jag har gjort ett par (icke betydelsefulla enligt dig) inlägg i en tråd som du har skapat. Det kallar jag inte direkt att "hänga upp sig" men vi har väl alla olika referensramar.
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-22 19:59:12 följande:

Haha, det är just precis det du har!

Som sagt, du verkar vara hyfsat självupptagen.

Du borde egentligen tacka alla som gör inlägg i tråden, du får ju den uppmärksamhet du törstar efter. Att du då istället hånar folk för det lirar ju med min uppfattning om att du egentligen har en ganska dålig självbild.
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-23 17:03:57 följande:

Tack för amatördiagnosen som jag tydligt bett om att få slippa. 

Vem som hånar vem kan man ju diskutera.

Vilken diagnos? Man kan ha dålig självbild utan att ha någon diagnos. Ditt dåliga självförtroende och förakt för kvinnor (alltså också dig själv) samt hävdelsebehov lyser igenom, det är ingen diagnos, det är att konstatera det uppenbara. Om du väljer att tolka det som hån så är det upp till dig.
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-23 18:27:27 följande:

Mitt självförtroende är på topp! Om du bara visste. 

Resten av babblandet lämnar jag därhän. 

Med andra ord: du kan inte bemöta det....
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-23 20:01:33 följande:

Kan? Svar ja.

Vill? Svar nej.

Inte till dig som du beter dig.

Ska vi säga så?

Ah, du tror att oavsett hur du beter dig så ska alla kyssa dina fötter och gulla med dig. Men när du möter lite motstånd och ifrågasättande blir du surig och tycker att folk är ogrundat otrevliga.
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-27 11:39:37 följande:

Hahaha!

Herregud, ja det är klart att du kan få vem du vill. Ja men det är ju självklart! 

Åh, herregud vilken komiker du är!!!

Nej, nu skrattar jag så jag får ont i magen! 

Och om du missat det så vill jag inte ha en partner, inte nu och inte någonsin.

(Om du bara visste vad det är du kallar för "bottenskrap". Fast det är klart, bittra bedragna kvinnor måste ju försvara sina misslyckanden på något sätt.)

Vad knäppt att du ser en mans otrohet som om det vore hans kvinna som misslyckats.

Mannen är ensam ansvarig för sina handlingar, han är den misslyckade och bittra som ljuger och bedrar istället för att visa mod och vara öppen med sina handlingar. Ryggradslöst. Men de männen gillar du alltså. Fint för dig.
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-27 17:14:32 följande:

Jag struntar i hans otrohet, det är inte jag som gift mig med honom. Såklart att det är hans ansvar, om du tycker att han är misslyckad så får du tycka det. Varsågod.

Ja, jag klagar inte! 

Ja det är ju helt upp till dig. Men framhåll dem inte som halvgudar utan säg som det är: du dras till ryggradslösa kräk som betalar fina hotellrum och middagar för att få ligga med dig.
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-27 19:28:50 följande:

Jag har inte sagt att de är halvgudar eller för den delen "ryggradslösa kräk".

Det är helt vanliga män som ledsnat på vardagslunken, inget annat. Eller ja, de flesta av mina lekkamrater är lite bättre än så. Faktiskt!

Nä de är inte bättre än så, då hade de varit rakryggade nog att vara ärliga mot sin fru. Men visst, tyck du att mesiga, ryggradslösa lögnare är bra nog för dig.
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-28 05:10:33 följande:

Jag väljer som jag väljer och leker med vem jag behagar.

Att du, en fullständigt anonym forumdeltagare på nätet, tycker saker om det... tja, so what?

Du är för arg (bedragen?) för att kunna förstå att det kan vara vem som helst. Både jag och den man jag ligger med.

Det är ingen särskild sorts män som är otrogna som du verkar tro.

Jag är inte det minsta arg. Men det är intressant att din standardreplik 1.a på alla som ifrågasätter ditt beteende är att de skulle vara bedragna.

Det väcker två frågor: varför ser du att bli bedragen som något skamligt (något att pika och håna)?

Och varför tror du att det skulle vara den enda anledningen till att man tycker att du har en kass inställning till andra människor?

Ja självklart är det en viss sorts män som är otrogna: ryggradslösa mesar som inte har mod nog att vara ärliga mot sin fru. Den sorten. Finns i alla möjliga kulörer, storlekar och dofter.
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-28 11:37:08 följande:

Jag ser det inte som skamligt att bli bedragen, jag ser däremot en anledning till vissas bitterhet i det.

Jo det gör du, du använder det för att håna och försöka trycka till de som ifrågasätter ditt beteende. Som om det skulle göra åsikterna till irrelevanta.

Också: varför tolkar du ifrågasättande som bitterhet? Kan du verkligen inte se att det kan finnas andra skäl? Allt måste liksom inte bottna i att man skulle vara bitter.

Allt det här reflekterar din egen inställning och grunder för din reaktion på ifrågasättanden.

(För att förtydliga: det verkar som om att du är den bittra som nu ska ge igen på alla fruar som tror sig vara lyckliga i något sorts warpat förakt för dig själv för något som hänt dig som var utom din kontroll).
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-28 15:56:25 följande:

Ha, så du ska tala om för mig vad jag tycker?

Så varför använder du det i nedsättande och hånfull kontext? Motsägelsefullt!

Resten av citatet som du strök över kan du inte bemöta?
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-29 11:24:26 följande:

Jag ser ingen anledning att besvara dina frågor då du redan har börjat tala om för mig vad jag tycker om saker och ting.

Då kan du besvara dem själv.

Du säger att du inte ser ner på bedragna kvinnor men bemöter dem likväl hånfullt med att de skulle vara bittra och avfärdar deras frågor och åsikter. Så du bevisar med handling vad du tycker även om du påstår något annat. Det är inte jag som talar om för dig vad du tycker, du är för dålig för att maskera din åsikt bara.
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-29 18:22:45 följande:

Som sagt.

Som sagt.

Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-31 09:20:05 följande:

Du är inte ensam om det. Men saken är att frun helst inte ska få vetskap om de små äventyren.

Mannen får bara leva ut sina fantasier med mig, sen går han hem till vardagen igen. 

Kul ändå att du förstår att jag gör det av lust och vilja, till motsats från en del andra här inne!

Varför tror du att "mina" män söker spänningen och äventyret hos mig om allt är så rosenskimrande och perfekt där hemma?

En ärlig fråga.

Varför är det så viktigt för dig att framhålla dig själv som bättre än fruarna? Vad spelar det dig för roll hur de har det där hemma? Ditt fokus verkar ligga extremt mycket på att du är bättre än fruarna vilket motsäger den bild du vill framföra av dig själv som självständig och självsäker.

En ärligt fråga.
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-31 11:24:24 följande:

Svarslös alltså. Blev det för jobbigt?
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-31 12:59:02 följande:

Du bör försöka inse att ditt behov av att försöka brädda andra kvinnor genom att ligga med deras män enbart visar på din dåliga självbild. Du framstår som en skolgårdsmobbare som mår dåligt och därför försöker framhäva dig själv genom att utmåla dig själv som bättre än andra. Sanningen är att du inte har en aning om hur dessa män har det hemma, hur deras fruar är eller hur männen behandlar sina fruar och barn (ja förutom att de är lögnaktiga och själviska bedragare då).

Det är ett tips till dig att tänka på om du inte vill framstå som otroligt skadad.
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-31 15:57:56 följande:

Senaste uppdatering:

"De som tror sig veta mer om mig än jag själv gör, personer som förminskar mig genom diverse tillmälen eller diagnoser (som sagt, från amatörpsykologer) samt annat löst folk får inga andra svar än en påminnelse om vilket inlägg de bör gå tillbaka till.

Ett avslut är ett avslut, en hashtag är en hänvisning i detta fall med inläggets nummer som referens."

Det enda svar du kommer få är:

Att påtala att du exponerar din dåliga självbild och förakt för andra kvinnor är inte att ställa en diagnos som amatörpsykolog. Det är bara att konstatera det uppenbara.

Och nej: du bestämmer inte när andra ska sluta skriva intråden Underbart roligt att du tror dig kunna sätta upp sådana regler.
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-11-01 13:05:28 följande:

Vad får dig att tro att jag bryr mig?

Jag antar att något får männen att hoppa över skaklarna, är det så konstigt?

En lyckligt gift familjeman riskerar nog inte allt för att ha en älskarinna på sidan om. Varför skulle han?

Vasågod, du är ju en av de få som klarar bedriften att hålla en god ton oavsett vem du diskuterar med.

Med tanke på hur mycket du har skrivit här om fruarna och deras (enligt dig) bristande förmåga att "behaga" sina män och hur mycket bättre du är än dem så bryr du dig uppenbarligen jättemycket. Det är otroligt tydligt för alla. Utom dig då tydligen.
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!