Inlägg från: Anonym (Självbedrägeri javisst) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Självbedrägeri javisst)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Vettefan om jag tycker att en älskarinna plockar några russin ut någon kaka. Hon får nog mest de smulorna som blir över i mån av tid faktiskt.

Och det säger jag i egenskap av att ha haft alla möjliga roller som partner, bedragen, bedragare och älskarinna.

Men är man nöjd med att vara andrahandsvalet och ett knullhål så är ju det toppen!

Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-12 19:01:55 följande:

Nej, det gjorde jag inte.

Stackars kränkta människa, skaffa en partner som inte bedrar dig så slipper du oroa dig för mig och andra livsnjutare som jag. 

Fast det gjorde du faktiskt, varför bjuder inte du på flotta middagar och dyra hotellrum annars? Varför så beroende av att bli bjuden?
    Anonym (NyaSkor) skrev 2020-09-12 23:25:59 följande:

Du är som vanligt ute och seglar. Detta är en modern kvinna som bejakar sin lust, sin kvinnliga sexualitet. Och hon är bra på det. Att behaga män.

Hon har inga problem att hitta andra män, och hon har inga problem med att vara utbytbar. Jag förstår att du är avundsjuk på en sexuellt frigjord kvinna som får ligga med olika män.

Vad sorgligt att se kvinnlig sexualitet som likställt med att behaga män. 40-talet ringde: de undrade vart du tog vägen och de saknar dig.
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-11 11:53:44 följande:

Om fruarna är så underbara, varför väljer då deras män att ligga med mig?

Din bitterhet och förakt mot andra kvinnor lyser så starkt. Det blir så uppenbart att du väljer de "män" du väljer enbart som någon form av självhävdelse. Och kanske för att knipa åt de kvinnor som trodde sig ha det du inte fått. För att tro att det är kvinnans fel att mannen väljer att knulla någon annan visar bara på ditt eget självförakt, kanske efter att du själv blivit bedragen och lurad.
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-11 11:53:44 följande:

Om fruarna är så underbara, varför väljer då deras män att ligga med mig?

Plus: varför ligga med män du uppenbart föraktar? Det tyder på ett enorm förakt för dig själv.
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-11 13:04:39 följande:

Har du fler amatörpsykoliska diagnoser så behåll dem. Mig får du inga fler svar från på dessa, bara så du vet.

Åh, jag är ingen amatör. Men man behöver inte vara professionell för att ganska snabbt inse vad som fattas dig.
    Anonym (Black cat) skrev 2020-10-18 21:54:44 följande:

Haha, negativa reaktioner (iofs väntat) men ingen som vill säga hur de hade reagerat över grattiskortet? 

De flesta kvinnor har verkligen ingen humor att tala om. Antar att det är därför män finner mig så underhållande.

Ah du är en sådan där kvinna som tror att du är liiiite bättre än andra kvinnor eftersom du spelar efter männens regler. Men egentligen handlar det om förakt mot dig själv för hur gärna du än tror dig vara bättre än andra så är du fortfarande kvinna och till syvende och sist så behandlas du av de kvinnoföraktande män, som du ser upp till och avgudar, som vilken annan kvinna som helst. Trist kaka.
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-19 16:43:27 följande:

Om du trodde att det var jag som skrivit det du replikerade så trodde du fel.

Appropå kakan du avslutar kommentaren med.

Jag förutsätter att du är legitimerad psykolog. Stämmer det?

Nej varför skulle jag ha trott det?

Är du så bekräftelsetörstande att du kände dig övergiven och utanför när jag svarade på någon annans inlägg?

(Det var en variant på uttrycket tough cookie).

Nej jag är inte legitimerad psykolog. Men jag har stört på så många kvinnor som är så osäkra på sig själva att de måste framhärda som "annorlunda och bättre än aaaalllaaaa andra kvinnor, lite som en av grabbarna liksom" så att jag kan identifiera skitsnacket och den trista självbilden på ungefär noll komma två sekunder.
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-20 05:09:03 följande:

För att det är jag som skivit om kakorna kanske?

Ditt märkliga uttryck har jag aldrig hört. Men tack för upplysningen.

Haha, nej du är inte det och det märks. Varför skriver du en massa rent ut sagt dynga? Mår du så dåligt av att gubben din ratat dig eller är du bara allmänt otrevlig?

Ps, det är något fel på ditt "a". Det verkar hänga sig. Det får du ha lite koll på. Det ser rätt illa ut, man kan tro att du inte kan stava!

Åh, var det allt du kunde komma med? Lite försök att provocera som bara gör din kassa attityd extra tydlig? Grattis till självmålet
    Anonym (h) skrev 2020-10-21 05:12:01 följande:

Haha, som att inte du gör allt för att provocera? 

Hittills leder ts med 100-0 mot dig. Minst.

Nä där har du fel. Jag leder med ungefär en miljon poäng.
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!