Inlägg från: Anonym (Poolen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Poolen)

HJÄLP! Jag blir DYBLÖT mellan benen!

Det här är så pinsamt så jag vet inte vart jag ska börja. Jag går rakt på sak:

Jag blir alltid helt genomvåt när jag blir kåt. Och jag blir upphetsad av ingenting. Det kan räcka med ord/kyssar/beröring och PANG jag blir helt genonblöt. Det går igenom trosor och byxor och jag vågar inte ha sex innan jag varit på toaletten och torkat bort allt slem.

Snälla finns det något man kan göra åt det här?

Jag fattar att det ska vara lite vått där nere när man ska ha sex. Men inte så här! Inte en plaskpool.

Finns det mediciner man kan ta? Övningar man kan göra eller vad som helst! Jag har sån ångest och panik över det här problemet!

Snälla hjälp mig!

• Svar på tråden HJÄLP! Jag blir DYBLÖT mellan benen!
  • Anonym (Poolen)
    Anonym (fontän) skrev 2020-09-09 23:42:16 följande:

Är du ganska ung?

Kan bara säga: Var glad :). Det låter som din kropp fungerar bra och som den ska, det är kroppens naturliga glidmedel. Har aldrig träffat en kille som inte gillar det heller. 

Det är mycket svårare om det är tvärtom vilket det ofta blir för kvinnor när de blir äldre.

Det praktiska: Ha trosskydd. Ha med extra trosskydd/trosor i väskan så du kan byta oftare.

Jag är 27 så inte så väldigt ung precis. Men ska det verkligen bli SÅ blött? Jag förstår att det ska vara vått, men inte dyblött. Det är så blött så insidan av låren blir blöta under sexet. Men även innan så blir det hur blött som helst.
  • Anonym (Poolen)

Åhh så glad jag blir av att läsa alla svar och se att jag inte är ensam om det och att det kanske till och med är så det ska va. Har alltid känt att de e jobbit när killen ska greja med fingrarna där nere innan när det är som en plaskpool av klet. Men då kanske ja inte ska skämmas längre då. Ska bara arbeta in de så att ja kan slappna av på riktgt. Tack.

Svar på tråden HJÄLP! Jag blir DYBLÖT mellan benen!