• Anonym (Poolen)

HJÄLP! Jag blir DYBLÖT mellan benen!

Det här är så pinsamt så jag vet inte vart jag ska börja. Jag går rakt på sak:

Jag blir alltid helt genomvåt när jag blir kåt. Och jag blir upphetsad av ingenting. Det kan räcka med ord/kyssar/beröring och PANG jag blir helt genonblöt. Det går igenom trosor och byxor och jag vågar inte ha sex innan jag varit på toaletten och torkat bort allt slem.

Snälla finns det något man kan göra åt det här?

Jag fattar att det ska vara lite vått där nere när man ska ha sex. Men inte så här! Inte en plaskpool.

Finns det mediciner man kan ta? Övningar man kan göra eller vad som helst! Jag har sån ångest och panik över det här problemet!

Snälla hjälp mig!

• Svar på tråden HJÄLP! Jag blir DYBLÖT mellan benen!
  • Skogssport

Men va varför ska man söka hjälp för det?? Jag blir också väldigt blöt väldigt lätt men det är väll bara bra lr!? Värre om det skulle vara tvärtom då behöver man nog hjälp.

• Skogssport

Det är inte pinsamt! Isf är det pinsamt för en man att bli jättehård jättefort. Det visar ju bara att du är kåt och villig.

• Anonym (H)
    Skogssport skrev 2020-09-08 12:38:14 följande:

Det är inte pinsamt! Isf är det pinsamt för en man att bli jättehård jättefort. Det visar ju bara att du är kåt och villig.

Värre är om någon tror man kissat på sig lite. Det kan bli rätt ordentligt pinsamt.
  • Anonym (Nej)

Du är frisk och fungerar som du ska.. Typ

Mycket värre om det var tvärt om att du blev ordentligt kåt men inte tillräckligt våt, vissa har det ju så! Klä dig så att det inte syns så lätt?

• Skogssport
    Anonym (H) skrev 2020-09-09 13:10:44 följande:

Värre är om någon tror man kissat på sig lite. Det kan bli rätt ordentligt pinsamt.

Men vem skulle tro det i ett sånt läge? Man fattar ju vad det är liksom.
  • Anonym (Gå)

Ta handduchen och spola av underlivet då blir du snabbt fräcch, byt trosor.

P.S Det går garanterat över när du kommer i klimakteriet, då blir du torr som ett sandpappaer istället.

• Anonym (fontän)

Är du ganska ung?

Kan bara säga: Var glad :). Det låter som din kropp fungerar bra och som den ska, det är kroppens naturliga glidmedel. Har aldrig träffat en kille som inte gillar det heller. 
    Det är mycket svårare om det är tvärtom vilket det ofta blir för kvinnor när de blir äldre.

Det praktiska: Ha trosskydd. Ha med extra trosskydd/trosor i väskan så du kan byta oftare.

• Anonym (Poolen)
    Anonym (fontän) skrev 2020-09-09 23:42:16 följande:

Är du ganska ung?

Kan bara säga: Var glad :). Det låter som din kropp fungerar bra och som den ska, det är kroppens naturliga glidmedel. Har aldrig träffat en kille som inte gillar det heller. 

Det är mycket svårare om det är tvärtom vilket det ofta blir för kvinnor när de blir äldre.

Det praktiska: Ha trosskydd. Ha med extra trosskydd/trosor i väskan så du kan byta oftare.

Jag är 27 så inte så väldigt ung precis. Men ska det verkligen bli SÅ blött? Jag förstår att det ska vara vått, men inte dyblött. Det är så blött så insidan av låren blir blöta under sexet. Men även innan så blir det hur blött som helst.
  • Anonym (Nej)

Ja antagligen! Jag är ingen läkare eller forskare men jag antar att din kropp fungerar precis så som den ska fungera faktiskt.

• Anonym (fontän)
    Anonym (Poolen) skrev 2020-09-09 23:59:56 följande:
    Jag är 27 så inte så väldigt ung precis. Men ska det verkligen bli SÅ blött? Jag förstår att det ska vara vått, men inte dyblött. Det är så blött så insidan av låren blir blöta under sexet. Men även innan så blir det hur blött som helst.
    Ja då är du fortfarande rätt ung :)

För vissa blir det så blött, tom bara av att kyssas innan. Det är inget fel på dig.

Håller med om att det kan vara ett besvär om man tex kysser varann på allmän plats och inte har lust att gå blöt och kladdig mellan benen resten av dagen. Men vidta åtgärder, byt ofta trosskydd/trosor på toaletter om du kan.
    I samband med sex är nog inte din partner besvärad.
  • BombayPizza

Klart det är jobbigt om det blir så blött så att det går igenom trosor och byxor, särskilt om man är ute.

Jag tycker dock inte att du behöver skämmas och torka bort det innan sex. Jag hade personligen slickat i mig alltihop om min tjej hade haft det så...

ALL GLORY TO THE HYPNOTOAD!
  • Anonym (Katt)

Det är en fantastisk sak, betyder att allt är som det ska! Ingen partner med vettet i behåll skulle tycka det var ett problem. Sen har det med hormonnivåer i kroppen att göra, så det lär gå lite upp och ner framöver, troligen avtar det av sig självt inom en överskådlig tid. I perioder kan man som flera här sagt ha extra trosor med sig, och tunna trosskydd om man vill.

I sexsituationer är det enbart positivt! Jämförelsen ovan, om ifall det skulle vara pinsamt att partnern blir väldigt hård vid sex, är klockren. Att bli blöt på hela låren och att partnern måste torka sig ordentligt efter tjejen händer många av oss bara när det varit exceptionellt bra!

• Anonym (Ägg)
    Anonym (Poolen) skrev 2020-09-09 23:59:56 följande:

Jag får också så, speciellt under ägglossning. Då behöver jag inte ens bli upphetsad.

Jag har inga problem med det, det känns bra att allt fungerar så bra som det ska.

Använder trosskydd, då behöver man inte byta trosor lika ofta.

Upplever emellanåt att trosorna fortfarande kan bli fuktiga trotts trosskydd men jag behöver inte byta trosor under dagen.
  • Anonym (Poolen)

Åhh så glad jag blir av att läsa alla svar och se att jag inte är ensam om det och att det kanske till och med är så det ska va. Har alltid känt att de e jobbit när killen ska greja med fingrarna där nere innan när det är som en plaskpool av klet. Men då kanske ja inte ska skämmas längre då. Ska bara arbeta in de så att ja kan slappna av på riktgt. Tack.

• Anonym (Ägg)
    Anonym (Poolen) skrev 2020-09-10 08:36:06 följande:

Åhh så glad jag blir av att läsa alla svar och se att jag inte är ensam om det och att det kanske till och med är så det ska va. Har alltid känt att de e jobbit när killen ska greja med fingrarna där nere innan när det är som en plaskpool av klet. Men då kanske ja inte ska skämmas längre då. Ska bara arbeta in de så att ja kan slappna av på riktgt. Tack.

Min sambo tycker bara det är sexigt när jag är så våt :) han blir nästintill stolt och glad Haha.

Ett bra trosskydd hjälper mycket och om man störs av att det känns blöt (pga obehag) så är det bara att byta :)
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden HJÄLP! Jag blir DYBLÖT mellan benen!