Inlägg från: Anonym (Ägg) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ägg)

HJÄLP! Jag blir DYBLÖT mellan benen!

Anonym (Poolen) skrev 2020-09-09 23:59:56 följande:

Jag är 27 så inte så väldigt ung precis. Men ska det verkligen bli SÅ blött? Jag förstår att det ska vara vått, men inte dyblött. Det är så blött så insidan av låren blir blöta under sexet. Men även innan så blir det hur blött som helst.

Jag får också så, speciellt under ägglossning. Då behöver jag inte ens bli upphetsad.

Jag har inga problem med det, det känns bra att allt fungerar så bra som det ska.

Använder trosskydd, då behöver man inte byta trosor lika ofta.

Upplever emellanåt att trosorna fortfarande kan bli fuktiga trotts trosskydd men jag behöver inte byta trosor under dagen.
  • Anonym (Ägg)
    Anonym (Poolen) skrev 2020-09-10 08:36:06 följande:

Åhh så glad jag blir av att läsa alla svar och se att jag inte är ensam om det och att det kanske till och med är så det ska va. Har alltid känt att de e jobbit när killen ska greja med fingrarna där nere innan när det är som en plaskpool av klet. Men då kanske ja inte ska skämmas längre då. Ska bara arbeta in de så att ja kan slappna av på riktgt. Tack.

Min sambo tycker bara det är sexigt när jag är så våt :) han blir nästintill stolt och glad Haha.

Ett bra trosskydd hjälper mycket och om man störs av att det känns blöt (pga obehag) så är det bara att byta :)
Svar på tråden HJÄLP! Jag blir DYBLÖT mellan benen!