Anonym (Babymakeing) skrev 2020-12-02 17:34:11 följande:
Ja fy bubblan för viruset. Jag va beredd på att inte ha kalas alls i år men ja, när hennes farmor och mormor ber om det så fixar man ett helt enkelt. Just hennes far och morföräldrar träffar vi regelbundet ändå. och iom att hon inte går på förskola eller har kontakt med så många människor utom mig och sambon så känns det rätt safe. Men ja allt på behörigt avstånd.
Jag har nånstans redan bestämt mig för att jag kommer få ett positivt besked när jag tar nästa graviditetstest. Så kommer det inte vara positivt kommer jag bli så sjukt besviken. Så dumt när man bygger upp en bild av något innan man har det svart på vitt, för inte ens då har vi ju fått erfara sitter man säkert i båten.
Ja var försiktiga nu, det sprids så himla fort nu så jag blir mörkrädd... vi har inte känt någon innan som haft det men vet nu flera som har och haft.
Haha då känner vi lika ^^ har också bestämt mig för ett positivt test nästa vecka: :D så kommer också bli riktigt besviken om det inte blir något nu... men som du säger så behöver det ju inte bli bra för man får ett plus, men ett plus som håller är vad vi vill ha nu!!