Någon mer som har bebisverkstad nu
Vill ni bara ta en titt på mitt test jag nyss tagit? Är på ÄL+8 idag. Var ju ett snett veck precis där andra strecket skulle bli så svårt att se, men nu när det torkat vet jag inte? Ser ni nått?
Vill ni bara ta en titt på mitt test jag nyss tagit? Är på ÄL+8 idag. Var ju ett snett veck precis där andra strecket skulle bli så svårt att se, men nu när det torkat vet jag inte? Ser ni nått?
En till:
Ju mer jag kollar, ju mer ser jag strecket!! Åh gud blir alldeles pirrig för din skull!
Ja jag ser det väldigt tydligt!! Testa ta ett nytt imorgon eller söndag så borde det bli lite starkare!
Jag trodde det med :( Får hoppas december är vår månad.
Jag ser definitivt ett streck! =D
Bilden kom visst inte med i förra inlägget.
Åh nej :( hoppas verkligen att det visar sig vara ett plus iaf och att det kommer bli synligt någon dag framöver :)
Åh nej vad tråkigt! Hoppas också att det ändå kan bli ett plus denna månad. Håll ut och testa närmare bim!
Hihi ja gör det och hoppas på det bästa!
Min make köpte test till mig nu. Varje gång jag säger att jag har ont i magen eller mår lite illa säger han "du kanske är gravid, testa" Haha problemet är att detta är ett vanligt CB-test så går att testa först samma dag som mensen skulle ha kommit, eller om det var dagen efter. Så tidigast kan jag testa 14/12 och det är förutsatt att min cykel är lika lång som innan förlossningen. Jättejobbigt för nu när jag har testet hemma vill jag bara testa och få plus haha
Ja, vi ska precis börja! :)
Har en son som snart fyller 3, jag är 37.
Det enda problemet jag tänker på är att jag tyckte min förra förlossning var traumatisk, men mest pga hur personalen behandlade mig. Jag är inte medicinskt rädd liksom att inte personalen ska kunna hjälpa mig om det behövs. Skulle gärna investera i en Doula om vi blir gravida igen :).
Det känns lagom att försöka nu där vi är i livet och med sonens ålder.