Anonym (Lillskrutten) skrev 2021-04-22 15:20:54 följande:
Hej alla fina tjejer
Tråkigt att komma in och se att tråden dött av lite sen jag skrev här senast. Förväntade mig att komma in och ha flera hundra inlägg att läsa ikapp haha. Hoppas vi kan skaka lite mer liv i den här tråden igen!
STORT grattis till hopeforaplus, underbart med plus! Vilken dröm med tvillingar, det tycker jag vore så mysigt att få, tänk vilket band dom kommer ha!
Skönt att se att ingen mer har fått missfall, det glädjer mig Hur mår Babymakeing, har du varit på återbesök än? Och barnlängtan2021, hur gick det med andra vul?
Litehopplöst hur går det med ivf-behandlingarna? Såg att du fick mensen nyligen, det var tråkigt Hur många försök brukar det i snitt ta innan det går?
4a hur har det gått med sammandragningarna, vilken vecka är du i nu? Du hade inte så under dina förra graviditeter?
Det hade inte hänt någonting på andra vul, ägget var lika stort även fast det hade gått 4 dagar. De konstaterade att det inte är någon ägglossning denna månad. Får jag inte mens innan den 30/4 så ska jag få provera och sen köra dubbeldos letrozol