Inlägg från: barnlängtan2021 |Visa alla inlägg
  • barnlängtan2021

Någon mer som har bebisverkstad nu

Anonym (Första) skrev 2022-05-18 17:03:37 följande:
    För mig så kan jag ha äl flytningar i ca 4 dagar innan det är dags för ägglossning så det är fullt normalt Glad
    Igår hade jag inga äl flytningar alls, så vi får se! 
  • barnlängtan2021
    Anonym (Första) skrev 2022-05-19 11:22:09 följande:
    Jag kan vissa gånger få ett uppehåll på någon dag innan det kommer igen. Ibland är det ju så lite så man inte märker av det. Medans det andra gånger är väldigt mycket.
    Ja vi får se vad som händer. Egentligen förväntar jag mig inte ens att jag ska få äl själv när jag behövde äta tabletter för att få det med bebis, då jag har pco. 
  • barnlängtan2021
    Anonym (Första) skrev 2022-05-20 23:07:09 följande:
    Får hoppas på att det fungerar med egen ägglossning ändå för dig nu. 
    Får hoppas, inga tecken på äl än 
  • barnlängtan2021
    Anonym (Första) skrev 2022-05-27 07:43:57 följande:
    Hur går det? Fått någon äl än tro? Glad
    Fortfarande negativa test men har lite molvärk varje dag typ
  • barnlängtan2021
    Anonym (Första) skrev 2022-05-27 09:12:15 följande:
    Då får vi fortsätta hoppas på att den kommer av sig självt snart. Kommer du börja med letrozol eller nått om det inte vill sig?
    Ja, men man får inte amma när man tar letrozol så behöver sluta med det först. Har en dos kvar hemma sen förra försöket, så får se om det räcker
  • barnlängtan2021
    Anonym (Första) skrev 2022-05-27 19:35:29 följande:
    Man kan ju alltid hoppa att det va problemet ja. Jo jag har räknat med en omstart på sätt och vis och oavsett så kommer vi fortsätta försöka på egen hand tills vi blir kvalificerade för ivf om kommer behövas längre fram. Tac!
    Åh håller tummarna! Vad är det som krävs för ivf som ni inte uppfyller nu? 
  • barnlängtan2021
    Anonym (Första) skrev 2022-05-28 08:13:18 följande:
    Tack! Att vi ska ha försökt i tre år på egen hand, så augusti 2023 får vi höra av oss om det är så att vi inte lyckats innan dess.

Men gud va jobbigt. Hoppas ni lyckas innan dess Hjärta

Jag hade två PYTTESMÅ röda prickar i trosorna imorse så trodde mensen skulle komma men icke, inget blod någonstans. Så har ingen aning om var dessa prickar kom ifrån

• barnlängtan2021
    Anonym (Första) skrev 2022-06-21 21:15:48 följande:

Idag kom äntligen plusset! Som vi har väntat. Jag är otroligt glad men samtidigt ödmjuk för hur detta kommer gå. Vi håller tummarna här hemma för att allt kommer gå bra Hjärta

Men oj va roligt! Stort grattis och vi håller tummarna! 
  • barnlängtan2021
    Anonym (Första) skrev 2022-06-29 11:55:11 följande:

Det gick ju inte så bra det där. För fyra dagar sedan så började jag blöda lite smått vid lunch och några timmar senare så va blödningen igång på riktig. Jag antar att det vid ett sånt här tidigt mf mer räknas som en kemisk graviditet. Vi vart självklart jätte ledsna men nu några dagar senare så känner jag bara att jag vill att det ska vara över så vi kan börja försöka igen. Jag har nya graviditetstest som borde komma i lådan idag eller imorgon och hoppas att det redan nu kan visa negativt så jag vet att hcg är ute ur kroppen. Det är bara att ta nya tag ock hoppas på att det inte tar lika lång tid innan nästa plus vill dyka upp för oss Glad

Men nej, va tråkigt. Men så starka ni är, ge inte upp! 
Svar på tråden Någon mer som har bebisverkstad nu