Någon mer som har bebisverkstad nu
Vill ni bara ta en titt på mitt test jag nyss tagit? Är på ÄL+8 idag. Var ju ett snett veck precis där andra strecket skulle bli så svårt att se, men nu när det torkat vet jag inte? Ser ni nått?
Vill ni bara ta en titt på mitt test jag nyss tagit? Är på ÄL+8 idag. Var ju ett snett veck precis där andra strecket skulle bli så svårt att se, men nu när det torkat vet jag inte? Ser ni nått?
Morgonens ÄL+10:
Tror baskemej jag får en julklapp! Om den vill vara kvar...
Nu är det tydligt iaf så det blir starkare :) Tog detta vid lunch ca
Behöver eran hjälp nu. Min app säger äl på måndag nästa vecka men jag tror snarare på fredag eller lördag. När man börjar få mer flygningar, är det nära då? Alltså hurlångt bort typ?Får mina test imorgon så tänkte börja kolla då. Får alltid mer dagarna innan äl men har aldrig lagt märke till hur pass många dagar innan jag får det. Vill verkligen säkra upp det den här gången och hinna ha mys innan själva äl men sambon är borta idag och imorgon så blev rädd att det är på g nu nu..
Såhär ser det ut idag med lunchurin:
Men är sååå orolig för missfall så testar hela tiden :(
Nån som har erfarenhet av de digitala testerna? Tänkte ta ett nytt och se om det övergår till 2-3, men hur snart kan jag testa då? Har bim idag, men eftersom jag har korta cykler så är jag på 3+6 idag.