Anonym (4a) skrev 2020-10-25 12:47:41 följande:
Åh så stressande när du redan fått frågan... ingen har iaf frågat mig än men är stressande nog ändå! Karlar kanske är lite så, att dom inte vill prata om det för det bara blir stressande? Verkar som många är så...
Ja det går så otroligt segt! Men nu börjar ÄL närma sig och har planerat in mys med gubben till och med dagen med temphöjning, sen får han vila haha Blir din sambo stresssd av att prata och planera det hela?
Har själv berättat sent med mina två första i v 20 och v 14, tredje i v 8 och fjärde v 13. Femte grav hann bara gubben få veta.Beklagar mensen, kanske man kan säga? Usch för denna väntan
Mina två första blev till snabbt också, nr 1 en hoppsan, nr 2 på första men nr 3 1 år och nr 4 7e försöket, 5e på andra försöket men slutade i missfall. Nu första försöket sedan missfallet...
Dag 11 idag och vet inte hur jag ska få tiden gå snabbare?!
Nej är nog mer jag som blir stressad och sambon mest irriterad varför det inte gått på 2 gånger.
Oj så sent som v 20, då fick jag nästan mitt andra barn hehe. Vet inte om vi kommer berätta tidigare för närmaste just pga vår tidigare extrempremis. Så alla hinner förbereda sig om något skulle hända!
Åh ja fy vilken väntan :( hoppas det kommer plus för oss alla snart snart snart :) vilken dag har du ÄL?