Någon mer som har bebisverkstad nu
Tog imorse men det var då negativt. Så inväntar mens i slutet på veckan och sen nya tag...
Tog imorse men det var då negativt. Så inväntar mens i slutet på veckan och sen nya tag...
Och jag som gick och väntade på mens, är helt chockad
Fick ?inte gravid ? på digitalt idag :?( så bara att invänta blödning och påt igen...fyfan
Det var missfall, blöder på rätt friskt med mycket klumpar.... =?(
Vilken dag är du på nu? Så spännande:D
Testa negativt :( känns kört. Har en molnande värk och haft en vecka. Mensen?
Men nej, det är säkert för tidigt att testa! Jag plussade ju tidigare förra graviditeten, på dag 24, men i denna negativt till dag 24. La då ner och inväntade mens som inte kom. Så bara för man plussat tidigt förut betyder inte att man måste göra det igen :) håller tummarna att ingen mens kommer!
Här har missfallsblödningen slutat, som en vanlig mens i längd men betydligt mer klumpar och en del stickande molvärk. Ägglossning ca 28e... hur får man tiden att gå snabbare?! ^^
Neg idag med.. har 1 till test till någon dag vart efter sen får det vara bra.. (låter det nu iaf haha)
Ae känns deppigt. Måste nog förbereda mig på att söka förskola.. Jag som tänkt vara hemma (::)
Åh trist! Hoppas ändå det var för tidigt för test och mensen uteblir såklart :)
Haha ja jag fick ju lov att söka fritids till min yngsta, jag som tänkt vara hemma :D
Usch tiden går så långsamt när det enda man väntar på är ett hållbart plus...
Hur går det? Ingen mens ännu? :)
Här missade vi äl helt denna månaden :( fick tydligt positivt på cb äl-test men fick inte till sexandet. Ett ryggskott kom i vägen :(