Anonym (Babymama) skrev 2021-06-21 00:39:24 följande:
Sent svar! Såg att det såg bra ut, så himla skönt!!! :) och att du kunde hålla hemligt för mannen enda tills nu. Jag skulle nog knappt klarat en dag haha x)
Det går bra för mig! Inne i v31, 30+1. Känns sån lättnad efter TUL så jag får inte samma katasroftankar längre. Nu är bebisen över dubbelt så stor och fått vara i magen många veckor extra. Har beställt vagn och börjat glädjas mer.
Går på kontroller varje vecka och hittills har allt sett bra ut :) har snart TUL igen men inte lika nervös inför denna.
Hur mår du? Haft någon mer blödning?
Ja tack, fortfarande nervös. Haha jaa fattar inte att han inte märkte att jag spydde varje morgon haha!
Började få lite spottings igår som fortsätter idag. Men inget mer än det. Fruktansvärt jobbig väntan, väntar jag en störtblödning eller lite skvätt? På kvinnan som utförde ultraljudet lät det som att det var ganska mycket blod med klumpar som var kvar. Tycker det är jättejobbigt att inte veta när eller om det ens kommer komma. Sen är jag livrädd att andra bebisen kommer halka med ut med blodet. Haha alltså shit vad sjukt det lät när jag skrev ner det men tänker mycket på det! Vet inte ens om det är möjligt.
Ojoj bra jobbat!! Nu är det nära det riktiga förlossningsdatumet! Kul att höra att du kan slappna av lite mer, det förtjänar du, att även kunna njuta av att bära ditt barn.