Någon mer som har bebisverkstad nu
Håller tummarna för dig att det är riktiga sträck och inte bara en inbillning! :)
Spännande!! Håller tummarna
Håller tummarna för dig att det är riktiga sträck och inte bara en inbillning! :)
Spännande!! Håller tummarna
Hur gick det? :) hoppas på plus!!
Åh grattis :) Underbar present på just denna dagen!
När har alla sin nästa Bim här?? Hoppas att alla får plus innan året är slut :)
Lite lättare nu när man kan skylla på Corona och tyvärr inte umgås alls. Om det är tillställningar där man tar med egen dricka så kan du ta med något alkoholfritt men låtsas som att det är alkohol, i dessa tider ska man väl ändå inte smaka av varandra
Fick positivt ältest idag. Så räknar bim vid 22/23 nov.
Fick neg ältest igår vid kl 08. Positivt imorse kl 06. Glömde såklart igårkväll och kom på när jag kissat färdigt. Så rätt stort mellanrum nu. Vi myste igår och blir en gång idag. Sen får vi hoppad hoppas
Typiskt! Kanske inte värt att riskera att bli sjuk, eller påkommen om du måste tacka nej till ost och vin. Haha förstår hur du menar!
Annars om du föreslår att ni istället är hemma hos någon av er?
Jag börjar bli lite nervös. tog test i lördags som knappt va positivt, i söndags tog jag ett digitalt och fick det svart på vitt. Testade att kissa på en sticka nu på morgonen igen och det är så svagt streck att det knappt syns. Nästan så att det blivit svagare sen i lördags :(
Skulle det kunna bero på att testen närmar sig utgångsdatum? Ska förbi ett apotek idag och köpa nya test och se om det är lika med dom. Om det är så har jag inga höga förhoppningar. Vad ska man göra isåfall? bara vänta på mf eller kontakta mvc?
Tack för peppen! Hade kvar gamla test från förra graviditeten så använt dom nu. Knappt fått streck där. Gick ut och köpte nya för en stund sen och det är fortfarande svagt men det är tydligt positivt iaf. Nu känns det lite bättre, ska avvakta ett par dagar och ta ett nytt test och se om det händer nått annars ringer jag mvc på måndag.
Kan det skilja sig från olika graviditeter hur snabbt hormonet utsöndras? man är inte purung längre och har fått besked om att äggen börjar ta slut så lite nervös och orolig är man ju, vill ju gärna ha ett syskon.