hopeforaplusa skrev 2021-05-13 07:41:48 följande:
Åh jag förstår! Kommer ju bli jättekul när du väl berättar för honom, då kanske du har passerat dom mest kritiska veckorna! Tror på den här graviditeten!:)
Vi har berättat för våra föräldrar men ska berätta för syskonen i helgen. Kommer bli kul att se deras reaktion på att det är två!:) Jag har alltid sagt att jag vill ha två barn sen kan det få komma en ?sladdis? om 3-4år och min sambo har varit mer inne på två så om det här går vägen så blir det min sista graviditet vilken jag också kan tycka är skönt. Har lite svårt att acceptera min kropp när den är gravid och ska bli skönt att sen få ha min kropp för mig själv:) hade du velat ha fler än två i framtiden?
Tror det också :) Hoppas jag kan dölja det till efter tidigt ul men tror det kan bli svårt för sin man haha! Hur kommer det sig att du fick komma på vul så tidigt? Tänker om jag kan få gå på nåt liknade, då blir det inte så jättelång väntan.
Väldigt spännande, du får berätta hur det gick sen! Vad tråkigt att känna så om sin kropp men tror det är väldigt vanligt under graviditet, tyvärr.
Lite lustigt för exakt så är det för oss med! Vi vill båda ha två barn men jag har alltid sagt att jag kanske blir sugen på en ?sladdis? efter några år. Jag har även sagt att det vore häftigt med tvillingar och i sådana fall är vi klara efter det! :)