Någon mer som har bebisverkstad nu
Hej!
skönt att du får igång tråden igen. Jag har inte så mycket ork att skriva och dra igång nått här men läser gärna :)
Jag är sjukskriven, skulle börjat jobba nu i april men kände att det inte va läge. Gick till jobbet en gång, grinade 3 gånger på 5 h och va helt slut efteråt när jag kom hem. Sover dåligt på nätterna, tar lång tid att somna och sen är det massa obehagliga stressande drömmar.. men det börjar bli lite bättre men två steg fram och ett bak. Känns så fjantigt på ett sätt att vara hemma för utåt så ser det ju inte ut att vara något galet och jag kan vara glad. Bara att när jag umgåts med någon i ett par tre timmar så får jag sån huvudvärk och blir så trött så det är bara att gå å lägga sig sen. Tappar ord emellanåt och får svårt att prata nästan som man fått en stroke. lite obehagligt men hör till depressionen sa kuratorn.
Skulle på återbesök i onsdags :( En rikrigt djävulsk natt så fick sovit lite längre på morgonen. Så när jag vaknade 30 minuter innan vi behövde åka hemifrån (9:30) märker jag att jag fått sms en stund tidigare att läkaren är sjuk och det blev ombokat. Får vänta till 4/5 nu :( Så väntat 5 veckor på denna tiden och ska nu behöva vänta 2 till. Blir som att man aldrig får något avslut...
Fick veta i veckan också att det kan ta upp till 6 månader innan hans aska sprids i minneslunden och vi får ingen information om när det har hänt. Blev så himla besviken. Tycker att de kunde ha anständigheten att meddela iaf. Hade jag vetat det innan så hade jag valt att hantera begravning på ett annat sätt men där och då orkade man inte tänka på alla frågor man behövde veta att man skulle fråga.
Ja så med den novellen tar jag helg igen.
Förstår dig med att det är tufft när man träffar någon som i ert fall att ni sett fram emot att berätta för dom. Eller alla konton man följt på istagram eller all reklam man får upp på fb om barnkläder och babygrejer. Hur e det nu? Känns det okej med nya försök?