hopeforaplusa skrev 2021-06-18 12:00:50 följande:
Hej tjejer!
Jag har haft problem att komma in på mitt konto här. Har läst allt men inte kunnat skriva. Hoppas ni mår bra alla!
Har sett att ni båda fått små blödningar men att du nu fått se att bebisen mådde bra Lillskrutten även om det verkar som att du haft tvillingar! Hur mår du?<3 skönt att du såg en levande bebis och så kul att du berättat för din man! Vilken nyhet att få berätta för honom efter det ni gått igenom!
Och härligt att det inte kom någon mer blödning Litehopplöst! Med min son hade jag en liten blödning i V 7 om jag inte missminner mig och det visade sig vara helt okej ändå med honom! Hoppas tiden går fort tills ditt vul!
Hur mår du babymakeing? Jag hoppas du får ditt plus snart, håller tummen stenhårt!!
Var på rul idag. Fick mig ännu en chock då dom tidigare sagt att det var pojkar men att det nu är flickor. Oj vilken omställning men lika kul det. Allt såg bra ut med dom än dom ser inga tecken än så länge på TTTS så jag hoppas det fortsätter se fint ut nu!:)
Härligt å höra att allt fortfarande är bra! =D
Tack det är okej med mig. Blir ledsen när mensen kommer och tänker extra mycket på den fina lilla plutten vi skulle fått i augusti nu =( men på det stora hela så är allt rätt okej. Jobbar och fungerar någorlunda nu så det är skönt att inte känna sig som en ångestfylld säck med potatis hela tiden.
Tack <3 jag har höga förhoppningar på denna månaden! Samtidigt som jag är rädd att äl kommer missas pga fotbolls-EM. Sambon kollar alla matcher och jag däckar vid 22, och kan inte säga något till honom om äl för då får han prestationsångest och det blir pannkaka ändå.
Hur stor är risken för att de ska utvecklas TTTS? Om de upptäcker att att det skulle skett vad händer då? Finns det möjlighet att göra något åt det så att de klarar sig? Förlåt om jag ställer frågor som kanske är jobbiga =/