Någon mer som har bebisverkstad nu
Nej usch vad tråkigt att höra!! Jätteledsen för din skull.. Håll ut, snart kommer det att gå! Hur gammal är ditt barn?
Nej usch vad tråkigt att höra!! Jätteledsen för din skull.. Håll ut, snart kommer det att gå! Hur gammal är ditt barn?
Läst om pco men tycker inte det stämmer in. Har ju ändå mens varje månad och testat med äl stickor och får positivt. Stod att vid pco så uteblir mens längre tider och ingen äl.
Ja har tänkt ringa men så blev jag sjuk och kan knappt prata så då väntar jag tills det går över. Hoppas man får tid fort! :) och att allt ser bra ut.
Jag hoppas verkligen på bebis snart. Min ålder tänker jag inte så mycket på än iallafall. Är 27 år. Men allt är ändå en stress i sig
Förlåt lite lost när alla här äl/bim nu kan ni inte uppdatera :D
Tror min äl kommer nån gång nästa helg, 4e-7e
Hejsan!
Jag har fått hjälp med letrozol och ovitrelle för att få ÄL. Så har förhoppningsvis haft ÄL för ca 1 vecka sen så hoppas att ingen mens dyker upp nu så jag kan ta ett test under nästa vecka! :)
Måste säga att det är så skönt att ventilera sig för er då ingen av mina vänner vet om att vi försöker igen. Som ett gäng peppande vänner som man aldrig har träffat :)
Vilka av er var det som har Äl nu i dagarna?
Vilka av er var det som har Äl nu i dagarna?
Såhär såg ÄL stickan ut nu. Inte långt kvar va? Är inte jättevan stickor utan kör bara CB med glad gubbe istället :) cd 13 idag.