Någon mer som har bebisverkstad nu
Hur länge har ni försökt som är här i tråden? :) Vi är på försök 3 nu. Inte mycket egentligen men när det gick på första försöket med första så blir man lite frustrerad. Vill bara ha det där pluset.
Hur länge har ni försökt som är här i tråden? :) Vi är på försök 3 nu. Inte mycket egentligen men när det gick på första försöket med första så blir man lite frustrerad. Vill bara ha det där pluset.
Kul att vi är många som är liknande situationer och att vi har ÄL nära varandra. Håller tummarna för er alla! Jag vill bara testa. Få veta liksom men känner så starkt att det inte gått denna gång heller. Känner INGENTING. Inga symtom or whatsoever. Det är det allra värsta med att försöka skaffa barn tycker jag, den olidliga väntan.
Äl+4 idag. När kan man testa med ett testa tidigt test om bim är 26/11 enligt appen?
Håller med, väntan är absolut värst... och en gubbe som får prestationsångest under ÄL veckan (tur min gubbe ändå kan prestera men jobbig känsla ändå)...
Kan trösta med att jag inte känt någonting alls innan tidigast v 5-6 i mina 5 graviditeter, så symtom är det inte alla som har :)
Vad ska man tro då? Tänker om CB ofta ger spökstreck:/
Det kanske fortfarande är för tidigt att testa även fast du testat med ?testa tidigt?. Tycker att du ska vänta några dagar till och testa då om du vill testa innan bim :)
Tack för svar alla! Ska ta ett nytt test på måndag eller tisdag och se.. är lite av en testoman så det kryper i fingrarna.
När får äl är det säkrast att få till det dagar innan och själva äl dagen eller hur ska man tänka??
Negativt idag med och mensvärk så tror den kommer komma idag. Så o t t o l i g t besviken. Känner mig så tom.
Som fler av er säger så känner jag stressen då första bara blir äldre och äldre. Ville alltid ha tight mellan mina barn. Sen blir jag så himla Arn på mig själv att jag var så naiv att börja så sent. Trodde det skulle gå lätt. Usch så less och ledsen.
Negativt idag med och mensvärk så tror den kommer komma idag. Så o t t o l i g t besviken. Känner mig så tom.
Som fler av er säger så känner jag stressen då första bara blir äldre och äldre. Ville alltid ha tight mellan mina barn. Sen blir jag så himla Arn på mig själv att jag var så naiv att börja så sent. Trodde det skulle gå lätt. Usch så less och ledsen.