Någon mer som har bebisverkstad nu
Fråga idag och hon sa direkt att man inte ska laborera med massor salter. Att havandeskapsförgiftning kommer av andra orsaker och inget kan sänka blodtrycket mer än mediciner mm. Hon tyckte man ska äta bra så man får i sig alla näringsämnen men inget av det styr ändå om man blir sjuk!
Var även tvungen och fråga om KUB och det hade jag gjort alla gånger och kommer även imorgon :) dom har bara aldrig sagt några siffror utan att det ser bra ut!
Hon pratade även om att jag hade alla symptom man kan ha på havandeskapsförgiftning, haft hf med samma pappa 2 ggr så jag har en väldigt stor risk att få det igen. Det hade jag räknat med men känns ändå jobbigt att höra.
Hoppas allt ser bra ut imorgon och att bm ringer fre/mån och meddelar hur uppföljningen blir. Hon verkar lyssna väldigt bra och ta allt på stort allvar. Skillnad mot förra som skratta bort vart enda ord.
Bra iaf att kub sett bra ut och det gått bra, och hoppas givetvis det ser lika bra ut nu :) så jobbigt bara med risken för hf, men det borde ju vara mindre nu när du äter trombyl väl?
Skönt du trivs med din barnmorska iaf, det gör mycket för tryggheten :)