Låter tufft med så mycket oro för er Babymama och 4a <3
Men förstår att ni är det med tanke på vad ni varit med om tidigare.
Vi har bortskämt nog andats ut efter första ultraljudet men man vet ju att saker fortfarande kan hända men har berättat för de flesta av våra vänner. Tänker att vi gärna har deras stöd om något skulle hända längs vägen.
Ska göra kub på måndag. är lite nervös för att den inte kommer ligga bra. De två första ultraljuden jag gjorde låg den ihopkurad som en liten boll så det va nästan omöjligt för dom att mäta och uppskatta längden på graviditeten. Så är rädd att jag kommer bli framflyttad massa nu på kuben trots att jag inte borde bli det.
Ser allt bra ut på kub blir det ett snack med chefen sen så de hinner fixa en extra säsongare till sommarn för jag räknar inte med att vara mycket till hjälp efter halva graviditeten passerat om det blir som sist. Förra gången blev det lite kaos på sommarn när foglossningen plötsligt uppenbarade sig med full kraft och jag var ensam ordinarie under tre veckor på jobbet. En stackars säsongare fick göra arbetet för 5 ordinarie under högsäsong. Han jobbade på effektivt men va inte speciellt duktig så blev lite att rädda upp sen.