Hopeforaplus skrev 2021-01-17 19:53:09 följande:
Samma med min sambo. Han är väldigt positiv i jämförelse med mig. Jag gråter, bryter ihop, gråter, googlar, gråter, planerar. Men det är fint att ha hans stöd när jag inte alls är positiv längre. Åh, vad är det och när tar man dom? Har kollat mycket på bidrottninggele men står samtidigt att det kan rubba ens cykel och det känns inte som att jag har råd att sabba den rätt så regelbundna cykel..
Åh men var det i onsdags som du hade det tidigare? Kan det inte vara nid? Håller tummarna att det inte är något! :)
Ja det är skönt med någon som peppar och tänker positivt. Därför jag inte vill säga något nu när mensen inte kommit än, vill inte att han peppar mig att jag är gravid nu om jag inte är det.
Jag vet inte faktiskt men tror det hette Q10 och var nån vitamin. Står någonstans i alla sidor av tråden haha kan det ha varit Babymama eller 4a som skrev om dom... Testa googla om du hittar något alls om Q10. Håller med, inte värt att riskera något som kan påverka negativt. Bara det som är harmlöst eller positivt.
Jo det stämmer men det var dagen innan bim så känns sent för nidblödning. Jag är livrädd varje gång jag går på toa att mensen ska ha kommit så hoppas nog mer än jag tror... Kanske får bli ett test på onsdag oavsett. Blir så ledsen när jag tänker på det, känns som negativt. Men jag blir inte mer gravid av att skjuta på det så kanske lika bra att få det överstökat oavsett resultat.