Någon mer som har bebisverkstad nu
Jag har känt mig så otroligt besviken och ledsen nu några dagar. Som jag skrev var jag tvärsäker på att jag inte är gravid denna månad eftersom jag har känt absolut ingenting. Min bim enligt appen var beräknad till 14/1. Den 13/1 hade vi sex på kvällen, efter det fick jag rosa på pappret. Fruktansvärt besviken satte jag i en tampong och förklarade för min man att mensen var på ingång. Vi bestämde oss för att fortsätta försöka även hela våren. Det är bara att försöka gaska upp sig bäst man kan och gå vidare till nästa försök.
Jag fick använda all min viljestyrka till att undvika att googla på om man kan vara gravid trots rosa flytningar eftersom jag VET att det är så min mens brukar starta. Dagen efter hade det inte kommit något mer, igår fick jag lite bruna flytningar samt en blodblandad flytning men fortfarande ingen mens. Jag vet att min mens är oregelbunden och kan vara 3-4 dagar sen ibland. Men jag kunde inte hålla mig längre utan började googla. Hittade massa om att man kan få rosa flytningar i början av graviditeten. Blir så arg på mig själv för nu hoppas jag i alla fall fast jag vet att jag inte är gravid!! Mensen kommer komma när som helst. Jag som redan blivit besviken en gång detta försök och nu ska jag behöva ta smällen igen... :(((((