Någon mer som har bebisverkstad nu
Ja såklart det kan du! Tycker du gör rätt i att avvakta. Förhoppningsvis börjar du känna lite symptom så du får en föraning om du är gravid. Brukar du ha hyfsat regelbunden cykel?
Ja såklart det kan du! Tycker du gör rätt i att avvakta. Förhoppningsvis börjar du känna lite symptom så du får en föraning om du är gravid. Brukar du ha hyfsat regelbunden cykel?
Jaha då förstår jag, och denna spruta gör att du får ägglossning men ger de symptom du beskriver? Men om den gått ur kroppen låter det lovande. Mina första symptom förra graviditeten var ömma bröst, ont som mensvärk och lite senare kom illamående.
Men dåså, då är det bra att du har testat. Nu gäller det bara att få dagarna att gå snabbt till helgen och testa igen om du inte fått mens än, håller tummarna!
Ååh vad spännande, ibland känner man på sig bara. Hoppas du har rätt =D
Åh ni är många som har BIM nu i dagarna. Gud håller tummen för er allihopa! Hade varit så kul om vi alla fick ett + nu i december!
Längtar tills nästa vecka då vi får börja försöka igen!
Åh nej å ena sidan ska man passa sig för att googla men samtidigt är det bra för då är du förberedd mentalt i värsta fall. Jag hoppas mensen inte kommer och att de som den kommit så pass sent för är undantagsfall.
Jag har t.ex googlat fram att man kan ha mens utan ÄL flera månader efter förlossningen men det verkar vara väldigt ovanligt. Får såklart lite panik ändå att det ska bli så för mig, så är beredd på det. Tyvärr lyckas man alltid hitta sånt man egentligen inte vill =/
Nu fick jag lite rosa flytningar på toapappret så mensen dyker nog upp vilken dag som helst nu :(
Oh no! Hoppas det inte blir något mer!
Sålänge det inte är mer än rosa flytningar så behöver det inte betyda nått, men förstår om du tappar modet :( kanske får ett plus lagom till nyår istället om det inte tagit sig ändå nu <3 det är inte över förrän fröken röd skvalar!
Åååååh neeej vad tråkigt med rosa flytningarna =(( Jätteledsen!
Men har du fått kolla nu så du verkligen får ägglossning och att det fungerar som det ska?