Anonym (4a) skrev 2020-12-11 19:57:41 följande:
Haha ja det är så lätt hänt det blir fel eller man missar något :D tur jag inte är ensam om att känna så :)
Åh så spännande, det är ju snart! Känner du något än? :)
Ja vi träffar nog henne till julmiddagen, men tänkte skicka något fint sms på julaftonsmorgonen så bara hon får veta då. Vet inte riktigt vad för bild jag ska skicka med, vi får se vad jag klurar ihop :) ultraljud hinns tyvärr inte före, kommer vara 6+0 på julafton...
Nja som dom flesta när man försöker bli gravid känner jag efter så mycket haha. Känner mig illamående, lite ömma bröstvårtor, ont i magen. Kan lika gärna vara att jag druckit för mycket kaffe, inte ätit någon vettig mat och att jag ammar fortfarande. Det kan även bero på att kroppen mår olika i olika delar av cykeln eller att mensen är påväg snart. Hemskt att leta symptom, varför gör man så mot sig själv och övertalar sig om att man absolut är gravid när man inte har en aning!
Oavsett om cykeln är som innan förlossning bör mensen komma mån-tors någongång... men så kan den även vara helt oregelbunden nära inpå förlossningen så har ingen aning haha ursäkta babblet men så mycket tankar som far runt!
Juste ingen ultraljudsbild såklart men ni kommer säkert på något mysigt, oavsett kommer hon bli jätteglad!