Någon mer som har bebisverkstad nu
Tänkte att jag kan skriva och uppdatera här lite nu när det inte hänt så mycket i tråden på ett dygn.
Så i fredags fortsatte det komma stora klumpar och rinna blod kanske 2-3 timmar nånting, efter det minskade det rejält. En del "mensvärk". Inte så mycket mer under natten. På morgonen började jag få ganska rejäl mensvärksmärta som ökade hela tiden, kändes som eftervärkar. Började nästan känna mig yr och ville helst vara framåtböjd. Gick och kissade och ut kom en jätteklump på 1x0,5 dm typ. Den såg väldigt köttig ut, tänker att det kanske var en eventuell moderkaka. Efter det kände jag mig lite yrslig ett tag men det avtog stadigt. Sen har jag mått mycket bättre, blödigt väldigt sparsamt och det känns som att jag ändå fick ett smidigt missfall om man nu kan säga så.
Imorgon tänkte jag ringa gyn och berätta läget. Vet inte om jag borde be om att få komma in och kolla så allt ser bra ut eller om jag ska lita på att kroppen tagit hand om allt. Får se vad dom säger. Så var den sagan över.
Känns skönt att den här tråden inte är en sån man behöver lämna pga missfall, snarare tvärtom hör jag väl ännu mer hemma här igen nu. Det har blivit en fin gemenskap där alla är välkomna och det är jag otroligt tacksam för. Jag har verkligen fått underbart stöd här nu när jag behövde det.
Tack alla
Kan bara hålla med om det du säger om just den här tråden. Så skönt att vi alla har en sån fin gemenskap och att vi kan peppa varandra, glädjas och sörja tillsammans genom allt och inte behöva lämna varandra oavsett hur det än går för var och en av oss.