Någon mer som har bebisverkstad nu
Ikväll fick jag en ":)" på ältestet så i helgen gäller det haha! Hoppas verkligen på denna månad..
Ikväll fick jag en ":)" på ältestet så i helgen gäller det haha! Hoppas verkligen på denna månad..
5/12 ingenaning
9/12 4a
10/12 Babymakeing
18/12 Lillskrutten
20/12 Första
24/12 Hopeforaplus
20/12 babymama
Nu är det tydligt iaf så det blir starkare :) Tog detta vid lunch ca
Hej! Här har ni en till som väntar spänt på plusset, hade äl i helgen testade med äl tester samt använder jag natural cycle app med temperatur mätning. Har haft vattninga flytningar samt liiite molvärk till o från enda sedan äl.
Så nu hoppas jag på ett plus!
Spännande ! Den 19e har jag bim, ja håller med den går sjukt sakta.. haha. Har du några symptom än?
Haha känner igen de där ???? ja de e lika bra o inte ha för höga förhoppningar men ändå svårt att inte känna efter när man längtar, vi har försökt i ca 6 månader. Hur länge har ni försökt?
Jag tog ut min spiral idag, äl om ca en vecka. Min sambo har pratat i månader om att jag ska ta ut min spiral, men jag ville vänta på ett cellprovsresultat. Tänkte att han skulle få spiralen i sin julstrumpa på julafton. Hoppas man får börja det nya året med ett plus.
Okej jag kunde inte hålla mig till imorgon!
Tog precis ett test och ett svaaagt streck dyker upp. Knappt tre timmar sedan senaste toabesök då borde kanske hållt mig lite längre.
Är försiktigt hoppfull nu iom hur det gick förra månaden. Men är ändå sååå glad! =D
Ändrade kontrasten lite för att det ska synas tydligare.
Men alltså!! Jag vågar knappt tro!!!