Någon mer som har bebisverkstad nu
Otroligt, jag blir så förvånad att du behövde bli igångsatt. Kroppen är verkligen lustig hur graviditeter och förlossningar kan skilja sig åt mellan samma kvinna! Sa de något om det är vanligt att det kan vara så efter barn så tätt som ni ändå har?
Satte de dropp och satte en låg dos så det skulle starta långsamt? Åh lilla snuttan, hon kände kanske av att ni ville ha ut henne då hehe skämt åsido. Hoppas inte värkarna var för tuffa för dig. Jätteskönt att det visade sig vara rätt beslut. Vilken kämpe till dotter du fick som återhämtade sig så snabbt! Redan hemma efter två dagar, ni var båda riktiga kämpar. Jättebra jobbat! Du är fantastiskt duktig och hon med!
Usch vad hemskt att det blev en sån throwback för dig men det är givet att det blev så när du gått genom det du har. Hade personalen koll på din tidigare upplevelse så de gav bra stöd?<3 Pratar du med någon nu i efterhand? Skönt att höra att du känner dig bättre och bättre.
Ja verkligen lustigt hur det kan skilja så. Min första föddes 4 dagar efter bf. Det är även samma pappa med alla barn, är nog mest den frågan jag fått av läkare och dom förvånas över haha. Men annars har jag inte hört några teorier ang det.
Ja dom har varit väldigt förstående och pålästa den här graviditeten. I början blev jag nästan nervös för dom så noga läste mina journaler flera gånger innan vi skiljdes åt för att inte missa något.