Inlägg från: Anonym (Läggning) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Läggning)

Min sambo kollar bögporr

Du måste nog fråga dig själv vad det är med själva tanken på honom med en annan kille som gör dig så upprörd. Har du någon erfarenhet av sex med en annan tjej? Hur resonerar du i så fall kring dina önskemål, fantasier och tankar om sex med tjejer? Själv är jag inte det minsta bi och har inte ens kysst en tjej. Min man däremot har gjort en hel del med killar, och det stör mig inte. Men han berättade det väldigt tidigt på någon av våra första dejter, så det hjälper nog till också. Han sa nog att han är bi, men jag tycker inte det stämmer helt då han aldrig varit kär i någon man.. Så jag vet inte. Behöver man etiketter? Risken att bli lämnad för någon annan är ju egentligen lika stor oavsett om partnern kan tänka sig bara det egna könet eller båda, det är ju bara om han är strikt homo som det är ett problem. Förstår att trasslet i ert kärleksliv ställer till det i dina tankar. Jag tycker nog att det är bra att han är öppen med att han gillar anal stimulans, det tror jag det flesta kan göra oavsett läggning, och även porr. Jag tex kan tända på tjejer som tillfredsställer sig själva, trots att jag som sagt är straight. Om du klarar av det, ta det lugnt och sitt ned i båten, ge honom det han vill ha som känns ok för dig och tänkt att han är med dig för att han tänder på dig och är kär!

Svar på tråden Min sambo kollar bögporr