Anonym (Linosah) skrev 2020-09-04 10:27:46 följande:
Jo, han vill gärna att vi har trekant och helst med en man.. han tittar även på transsex... han sa även att han älskar när jag bestämmer.
Vi har haft väldigt dåligt sexliv pga diverse saker som svek och lögner.. men efter denna natt är han ?kåt hela tiden? väldigt kärleksfull.
Jag kände en eufori först över att han delat en hemlighet, men nu känner jag mig osäker på om han kan lämna mig för en man och att han dessutom kanske fantiserar om mig som en man.. och att det enbart är en tidsfråga innan han blir helt homo.. kan verka lite dramatiskt att tänka så men jag hade verkligen ingen susning om detta och att han under 4årstid, när vi haft det så kasst, suttit och runkat till bögporr gör mig kluven i känslor.
Jag har väl lite svårt att tro att han kan "bli helt homo", men jag förstår vad du menar. Att han helst vill vara med en man.
Att bli penetrerad i rumpan behöver i sig inte ha något som helst att göra med att vara bög, det kan ju vara skönt för alla killar/män. Jag har testat med min fru, men då vill jag ju verkligen inte att någon annan än hon gör det - och allra minst en man. Men din kille kanske gillar det extra mycket för att han typ fantiserar om att det är en man som gör det. Svårt att veta, men låter ju inte orimligt.
Att ni haft det kasst i 4 år låter ju lite sämre, dock. Det är väl där fokus ska läggas, kanske, varför ni haft det kasst, och hur ni kan prata om det, osv.
Svårt att råda annars. Om din kille älskar dig, och är fullkomligt nöjd vad gäller gay-delen om du penetrerar honom ibland, så kan ju allt vara lugnt, om du själv tycker det är OK. Om han i stället hela tiden hellre skulle vilja vara med en man än med dig, då blir det ju svårare.
Om ni ska kunna komma vidare behövs nog en hel del förståelse från din sida - i motsats mot anklagelser, menar jag. Han kanske alltid trott och hoppats att det ska funka med dig, utan några gay-grejer, men sedan märkt att det inte funkar. Så en sån sak kan han vara lika ledsen och besviken över som du, om det nu är så.