är man rasist för att man vill att Sverige ska överleva?
Stockholm32 skrev 2020-09-02 16:57:33 följande:
För att förtydliga: jag anser att regeringen har svikit alla som bor i detta land. Inklusive alla invandrare. Dom har haft 0 kontroll eller ens brytt sig om att det finns inte ens resurser för de som kom hit för 20 år sen, att leva ett liv i säkerhet.Det finns så många reko människor som bor i de utsatta områdena, som inte kan flytta därifrån för att dom kan inte köpa en bostadsrätt i ett bättre område. Istället lever de på en ort som helt och hållet tagits över av pojkar från åldrarna 15 och uppåt som springer runt och skjuter folk till döds och varvar nya små killar hela tiden. Och råkar man som oskyldig vara vittne för detta, då kan man lika bra räkna ner dagarna tills man själv blir skjuten.
Regering och polisen har helt och hållet tappat kontrollen. När för många människor på en och samma plats inte lyckas ta sig till en värdig tillvaro och egen försörjning, då tappar regeringen och polisen kontrollen.
Vi kan inte släppa in fler människor än så många som vi faktiskt kan erbjuda ett normalt liv. Och det tar tid men när man sköter invandring på ett strukturerat och kontrollerat sätt, så ärendet något som enbart är positivt för landet i fråga enligt mig. Men nu har vi istället öst in människor för att försöka se bra ut internationellt, men helt och hållet förstört möjlighet att göra något bra av invandring.
För att återigen... Löfven SKITER i vad som händer med invandrarna. Han bryr sig enbart om att högt säga ?släpp in alla?.
I min mening är just det rasism: utnyttja att folk tror att de ska kunna skapa ett värdigt liv här för att marknadsföra sig själv som någon jävla frälsare. Sånt enormt hyckleri och utnyttjande av människor, och som håller på att förgöra ett helt land.