• Anonym (Ja)

Osäker vid dejting

Anonym (Osäker) skrev 2020-09-09 22:38:47 följande:

Känns lite tidigt att frågat om ännu. Vi har setts i 4 veckor. Men om vi fortsatt ses om tre veckor till kanske jag kan fråga.

Kanske kan fråga? Klart du ska fråga, bra att vara ärlig om saker och ting, ni ska ju försöka bygga upp ett ärligt och nära förhållande. Jag försöker vara så ärlig som möjligt, även om jag skäms ibland, men vad finns det annars för alternativ?
  • Anonym (Ja)
    Anonym (Osäker) skrev 2020-09-10 23:03:32 följande:

Intressant ja, så är det väl för alla. Det krävs ju mer än utseende för att någon ska bli kär och vilja ha något mer än ett ligg -.-Ja men jag vill inte vara för på direkt i början. Men om vi fortsätter att ses så får jag ta mig i kragen och fråga. Nu är det som sagt lite tidigt

Ne det är ju bättre att spela spel, eller inte. Gillar han dig så kommer han inte tycka att du är för på, man kan inte vara för på då. När ska ni ses nästa gång? I helgen?
  • Anonym (Ja)

Det man också kan fråga är om ni är exklusiva, om ni har sex utan skydd så vill man ju ogärna att personen ligger med någon annan också.

• Anonym (Ja)
    Anonym (Osäker) skrev 2020-09-13 22:13:43 följande:

Jag skrev faktiskt för kunde inte hålla mig och vi ska ses imorgon nu. Jag kan fråga under veckan om han tar intiativ till en ny träff då

Hur gick det, vad hittade ni på?
  • Anonym (Ja)
    Anonym (Osäker) skrev 2020-09-15 18:53:59 följande:

Vi var hemma och kollade på film bara osv. Det var en mysig kväll! Jag ska nog försöka backa lite och ta det lugnt. Om det utvecklas till något mer så gör det väl det naturligt. Om han inte vill något mer så kommer det att visa sig. Som sagt så har vi ju inte träffas så länge men jag har hjärnspöken sedan förr

Ok, låter som en mysig dejt. Har ni hörts något mer efter det?
  • Anonym (Ja)
    Anonym (Osäker) skrev 2020-09-15 23:14:06 följande:

Nix, men nu får fan han ta intiativ.

Var det igår ni sågs? Håller med dig, hans tur nu.
  • Anonym (Ja)
    Miss Skywalker skrev 2020-09-16 00:30:30 följande:

Är du osäker är det för att du inte träffat rätt. Då vet man utan tvekan.

Trams
  • Anonym (Ja)
    Miss Skywalker skrev 2020-09-16 09:36:46 följande:

För mig låter det rätt tramsigt att behöva fråga någon man dejtat i månader hur han känner.

Månader?
  • Anonym (Ja)
    Anonym (Osäker) skrev 2020-09-16 12:20:12 följande:

Vi sågs i måndags och han har ännu inte hört av sig

Ok, ingenting alls alltså? Inte ens tackat för dejten? Hade ni sex? Inte ens sagt sov gott? Hur många ggr totalt nu har ni setts?

Jag och han jag träffar nu har hörts varje dag sen vi började träffas, så jag vill ha det också. Men folk är så olika där.
  • Anonym (Ja)
    Miss Skywalker skrev 2020-09-16 14:35:44 följande:

Ja tramsigt att dejta någon och behöva fråga om man ?bara är kk?. Måste man det är det inte rätt person. Om man nu inte nöjer sig med såna dönickar och då är det mer sorgligt än tramsigt.

Eller så kan det bero på att man har extremt dålig självkänsla och inte tror på att någon kan gilla en mer än som bara KK, att man blir osäker helt enkelt. Jag tror tex att ingen kan gilla mig, att de bara vill ha sex.
Svar på tråden Osäker vid dejting