Osäker vid dejting
Känns lite tidigt att frågat om ännu. Vi har setts i 4 veckor. Men om vi fortsatt ses om tre veckor till kanske jag kan fråga.
Känns lite tidigt att frågat om ännu. Vi har setts i 4 veckor. Men om vi fortsatt ses om tre veckor till kanske jag kan fråga.
Intressant ja, så är det väl för alla. Det krävs ju mer än utseende för att någon ska bli kär och vilja ha något mer än ett ligg -.-Ja men jag vill inte vara för på direkt i början. Men om vi fortsätter att ses så får jag ta mig i kragen och fråga. Nu är det som sagt lite tidigt
Det man också kan fråga är om ni är exklusiva, om ni har sex utan skydd så vill man ju ogärna att personen ligger med någon annan också.
Jag skrev faktiskt för kunde inte hålla mig och vi ska ses imorgon nu. Jag kan fråga under veckan om han tar intiativ till en ny träff då
Vi var hemma och kollade på film bara osv. Det var en mysig kväll! Jag ska nog försöka backa lite och ta det lugnt. Om det utvecklas till något mer så gör det väl det naturligt. Om han inte vill något mer så kommer det att visa sig. Som sagt så har vi ju inte träffas så länge men jag har hjärnspöken sedan förr
Nix, men nu får fan han ta intiativ.
Är du osäker är det för att du inte träffat rätt. Då vet man utan tvekan.
För mig låter det rätt tramsigt att behöva fråga någon man dejtat i månader hur han känner.
Vi sågs i måndags och han har ännu inte hört av sig
Ja tramsigt att dejta någon och behöva fråga om man ?bara är kk?. Måste man det är det inte rätt person. Om man nu inte nöjer sig med såna dönickar och då är det mer sorgligt än tramsigt.