Inlägg från: Anonym (Ma v8) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ma v8)

MA, nu svagt plus?

Jag beklagar verkligen! Vet hur hemskt det kan kännas.

Om du har ett svagt streck nu låter det som att det verkligen går åt rätt håll! Jag hade ganska starka streck i en månad och efter totalt 9 veckor var testerna var hela negativa.

Min ÄL kom ca 2 veckor efter att resten blev negativa.

Men det finns även de där äl kommer igång trots väldigt låga nivåer av hcg

• Anonym (Ma v8)

Ja mina streck var svaga i typ en månad. Så himla frustrerande att gå och vänta på att kroppen ska fatta!

Först hade man längtat efter ett positivt test, sedan längtade man ihjäl sig efter negativa. Konstig känsla!

Men tillslut går det bra! Nu är jag i v18. Det kommer du säkert också vara i sinom tid, även om det kanske känns långt bort just nu. Snart har du just DIN bebis <3

Caroliina skrev 2020-08-21 20:09:20 följande:

Ja alltså d är ju fruktansvärt! Fast man inte var så långt så hade man ju ändå planerat alltihopa efter de...

Ja hoppas verkligen d blir negativt om några dagar, men d är ju just d jag funderar, att fast det är svagt så kan d vara svagt i flera veckor? 

• Anonym (Ma v8)
    Caroliina skrev 2020-08-22 06:09:56 följande:

Tog de länge för er att plussa igen? Väntade dubik första mensen eller körde på direkt?

Stort grattis till er! ??

Var tvungen att ta bort en polyp först. Så inväntade den operationen först och sedan tre cykler efter det plussade jag.

Lång och påfrestande väntan då, men nu är det ju såklart värt det
Svar på tråden MA, nu svagt plus?