Väntar på missfall
Hej!
Jag borde egentligen vara gravid i v 10 (9+5) men upptäckte igår att barnet dött redan i V5+3. Var och gjorde ultraljud igår där detta upptäcktes. Ska tillbaka i nästa vecka igen för att få det bekräftat och även få tabletter för att få ut den, men jag är just nu himla orolig att det ska starta av sig självt på en olämplig plats, typ på jobbet eller pendeltåget. Dessutom ska jag åka bort över helgen från imorgon till på söndag. Jag har haft lite blodblandade flyttningar tidigare, och idag kom det igen plus att jag har ont. Har ju tagit det onda som symptom på växande livmoder då jag känt samma under mina två tidigare graviditeter.
Hur känns och är det egentligen om kroppen sätter igång att stöta ut den själv? Hur har ni andra som varit med om det upplevt det? Jag är helt ärligt livrädd att kroppen ska fatta att den är död och börja stöt ut den innan den planerade dagen jag ska ta tabletterna. Är livrädd att det ska blöda massor och att jag ska ha ont nu när jag är borta i helgen. Vill ha helt ärliga svar, även om det är jobbiga svar. Vill inte ha svar som bara försöker lugna, utan vill verkligen veta vad jag kan förvänta mig.
Tack på förhand ????