Mår så fruktansvärt dåligt
Jag lider med dig!
Jag är i v 8+1 och varit illamående i lite över två veckor. Jag har inte kräkts, men det känns nära ibland. Det är verkligen en kamp att komma sig genom dagen och ibland känns det verkligen hopplöst. Vissa dagar hjälper det att äta en sak, men nästa dag hjälper det inte alls. Jag ser inget mönster varken i illamåendet eller vad jag gör för att förbättra.
Jag har oxå sjukt ont i brösten, är förstoppad och har nu de sista dagarna fått ont i övre magen. Matlust är noll, men illamåendet blir värre när jag är hungrig :/
Ett par gånger har jag fetlessnat och brutit ut i tårar. Det har känts lite bättre i magen efteråt, men jag kan ju inte grina mig genom alla dagar tills detta går över
Jag har fått Afipran utskrivet av min läkare, det hjälper sådär. Det tar udden av det men då känner jag alla andra krämpor, hur uppblåst jag är eller att jag har ont där eller där. Som att välja mellan pest eller kolera. Det är riktigt tungt just nu och jag räknar dagarna tills den första trimestern är över. Styrkekramar till dig och alla andra som har det så här!