Inlägg från: Anonym (Pim) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Pim)

Angående läggning...

En del barn behöver närhet från förälder för att sova gott. Får de inte det blir det istället en massa uppvak och omnattningar och alla blir trötta.

Det låter som att ni behöver en större säng. Om mamman ligger i mitten slipper du vakna av att få tår i näsan (har hänt mig - otroligt irriterande!). Ni kan ha ena sängsidan mot en vägg om barnet annars riskerar att ramla i golvet. En del barn rör ju mycket på sig i sömnen. Ser jag till mina egna barn är det just det barnet som sover oroligt som också rör sig mycket.

• Anonym (Pim)
    satanistjesus skrev 2020-08-06 01:09:48 följande:

angående parterapi så har vi dispyter mellan varandra som dom flesta relationer, så det rör inte endast det faktum att läggningen innebär att hon lägger sig med honom i sängen varje gång! 

Vi har dels kommit överens om att dela upp läggningarna men ja... Har inte riktigt fått möjligheten att göra det för hon verkar vara den som vill ha den där stunden med sin son....

Fick en tanke här. Ni har bara varit ett par i ett år men bor redan ihop, trots att det finns barn i bilden, plus att ni har dispyter på den nivån att du nämner parterapi (redan ett år in i relationen!) Kan det ha gått lite väl fort? Var det här verkligen genomtänkt?

Jag tänker främst på barnet här. Det kan ju inte vara särskilt länge sedan som föräldrarna gick isär om barnet bara var tre när ni träffades. Eller pappan kanske inte alls finns med i bilden?
Svar på tråden Angående läggning...