Angående läggning...
Hej hej hej!
Jag har försökt söka på forumet om detta problem men snubblade inte över någon tråd. Må ha gett minimal ansträngning men iaf....
Gäller barn och läggning.
Har träffat en mamma som hade barn 3år, Gått nu ett år och han är 4år.
Hans mamma lägger sig i sängen med honom vid varje tillfälle, går och lägger sig runt 20:00 och hon dyker upp runt 21:30 då jag går dit och väcker henne, eller så sover hon där tills ... Hela natten eller om hon vaknar mitt i natten av att hon ligger som en ostkrok i juniorsängen med honom.
Är detta normalt? Jag ifrågasätter detta då jag själv har två döttrar som fick lära sig somna i egen säng redan efter 8mån... Tryggheten av att man har mamma/pappa i närheten är väl allt man behöver än att behöva sova i samma säng...
Ungen vaknar strax därefter och sedan har jag den där ungens fötter i ansiktet då han tar större plats än normalt och ligger kors å tvärs åt alla håll....
Så fort jag tar upp detta med henne så blir det ett jääävla liv för hon gör INGET FEL samt... Detta börjar göra mig helt galen!
"Vi skulle behöva gå parterapi eller liknande"
Men det blir hysteri och panik, vägrar inse att hon håller i honom som en bebis...
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-08-05 22:58
La märke till gramatikfel och ... Har så mycket damp att jag har svårt att hålla i tråden..
Ja alltså då man lägger barn i egen säng så ska dom känna sig trygg, helt klart ! Men ska man behöva ligga där å agera nalle?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-08-05 23:01
(damp som i ADHD. Har diagnosen och brist på medicinering pga fuckad pandemi och läkarmöjlighet..)