IVF hösten/vintern 2020
Så spännande med ET imorgon! Den klinik jag hade sist hade TD 12 dagar efter ET. Men det är oxå vanligt med upp till 20 dagar har jag läst. Lycka till imorgon <3 har du fått tid när ni ska vara där?
Så spännande med ET imorgon! Den klinik jag hade sist hade TD 12 dagar efter ET. Men det är oxå vanligt med upp till 20 dagar har jag läst. Lycka till imorgon <3 har du fått tid när ni ska vara där?
Gooood morgon! Återinföring idag. Sambon får inte följa med in. Hoppas man kanske kan få filma i alla fall. Hoppas det vill vara kvar i magen. Har känt att lutinus ger mig som mensvärk, normalt? Tuttarna är dessutom ömma. Någon mer?
Nu
Nu ligger det lilla i min mage. De övriga tre skulle göra till blasto och eventuellt frysa. Helt galet fantastiskt det här vad sjukvården kan
Ja nu e de lilla embryot insatt????
Ja nu e de lilla embryot insatt????
Hejja er som börjar ruva nu! Nu håller jag tummarna för er
Ruvdag 2 och jag känner mig lite andfådd, helt normalt?
De ringde från kliniken imorse igen. Det lilla fröet har gått vidare in i blastocyst stadiet,helt otroligt..det är fortfarande lite skadat av fragmenteringen i början av delningen om jag förstod rätt. Det är inte alltid lätt för kliniken att förklara på bra svenska tyvärr...
Men om det ser bra ut imorgon så får vi göra ET! Just nu ger jag mig tillåtelse att hoppas en stund,har inte gett den tillåtelsen det minsta sen ÄP.