• Chajsa

IVF hösten/vintern 2020

Scasm skrev 2020-10-19 22:45:19 följande:

Stort grattis till ett tydligt pluss! Klart att du kan plussa såhär tidigt med en blasto, så kul!

Jag plussade svagt med ett två dagars på ruvardag 8 men det verkar inte ske någon stegring än så är osäkert om det håller sig kvar känner jag för min del. Med det där strecket är ju klart och tydligt. Grattis igen :)

Ååh tack för pepp, nu håller jag tummarna för oss båda! Hur tydligt ska man se en stegring, måste testet bli lite starkare varje dag?
  • Chajsa
    minnie768 skrev 2020-10-20 08:58:29 följande:

Tänk att det äntligen är min tur att lägga upp en sån här bild! Ännu väldigt tidigt, ET 9/10 men ingen tvekan att jag faktiskt är gravid! Nu hoppas jag att pyret vill stanna :) vilken lycka efter 2,5 år

Åh stort grattis! Nu får vi hålla tummarna för våra små.
  • Chajsa
    Scasm skrev 2020-10-19 22:45:19 följande:

Stort grattis till ett tydligt pluss! Klart att du kan plussa såhär tidigt med en blasto, så kul!

Jag plussade svagt med ett två dagars på ruvardag 8 men det verkar inte ske någon stegring än så är osäkert om det håller sig kvar känner jag för min del. Med det där strecket är ju klart och tydligt. Grattis igen :)

Tack fina du! Ser att du fått stegring, nu hoppas vi!
  • Chajsa
    Enkeli skrev 2020-10-22 06:01:36 följande:

Godmorgon! Ruvardag 8(med blasto) och denna present idag! Har mått lite illa och varit varm/kall, svullen mage, ingen PMS osv. Så detta var anledningen :) helt otroligt, första IVF! Nu hoppas vi den vill stanna med oss <3

Stort grattis, så roligt att vi kan följas åt! Nu hoppas vi att allt går bra, klarar vi oss till första VUL bör vi vara safe! Kram på dig
  • Chajsa
    Enkeli skrev 2020-10-22 15:21:24 följande:

Häng med på tråden juni bebis 2021Säger till dig också, häng med i junibebis gruppen :)

Sen kanske kan vi skapa någon facebook grupp framöver också när alla vågar (hemlig grupp)

Jaa jättegärna!
  • Chajsa

Jag plussade i måndags, har sedan dess haft molvärk i både äggstockar och själva magen, igår hade jag så ont att det var svårt att andas och gå upprätt. Vet att livmodern växer i början men så här ont så tidigt?? Orolig och går på toa och letar blod hela tiden...

• Chajsa
    Enkeli skrev 2020-10-23 15:46:18 följande:

Vad jobbigt! Du har ingen risk för överstimulering?

Nej det tror jag inte, fick inte ut så många ägg, vet dock inte hur man avgör det... usch all denna väntan, vill bara se så allt ser rätt ut och snabbspola till första VUL. Tack för omtanke ????
  • Chajsa
    Enkeli skrev 2020-10-23 15:46:18 följande:

Vad jobbigt! Du har ingen risk för överstimulering?

Nej det tror jag inte, fick inte ut så många ägg, vet dock inte hur man avgör det... usch all denna väntan, vill bara se så allt ser rätt ut och snabbspola till första VUL. Tack för omtanke ????
  • Chajsa
    Enkeli skrev 2020-10-25 15:22:23 följande:

Hoppet är den sista som lämnar en men nu tog jag ett CB tidigt test tom och blev inget streck. Därmed är jag nu 100% att det är ett missfall- men visste det redan. Behövde nog bara bearbeta, med lite hopp och massa förtvivlan..har ni någon erfarenhet hur snabbt mensen brukar komma?

Nej :( så tråkigt att höra att det inte gick vägen. Inte varit inne här på ett par dagar. Fyfan så orättvist och tufft, lider verkligen med dig. Har du pratat med kliniken? Massa styrkekramar <3
  • Chajsa
    Sussna85 skrev 2020-10-26 08:32:00 följande:

Hur har det gått för dig Chajsa? Du hade ju så ont i magen här för några dagar sen....Hoppas att allt är ok! <3

Åh vad fin du är! Det har blivit bättre, jag tror faktiskt det kan ha varit en så enkel grej som förstoppning haha! Känner fortfarande lite molande och stick men inte som tidigare. Tog ett nytt test clearblue med veckoindikator imorse och då har den skiftat upp från ?gravid 1-2? till ?2-3? så jag hoppas det går åt rätt håll. Ska boka in tidigt vul imorgon! Är dock väldigt ödmjuk inför att graviditeten kan gå tillbaka och jag får köra på med ny behandling. Hur går det för dig? <3
Svar på tråden IVF hösten/vintern 2020